1
Vraag
2
Reacties
Myrazoon

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv kijken via cromecast met wifihotspot

Vraagje, ik heb een cromecast Google tv ultra wil in Frankrijk tv kijken er zit ziggo app op maar heb geen WiFi daar dus maak ik een hotspot met mijn Android samsung  wil ik ziggo app kijken live tv krijg  ik geen connectie u ben niet verbonden met u thuis netwerk ip ,wat kan ik doen ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Myrazoon 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. 

 Ziggo GO TV werkt alleen met een Ziggo internetverbinding en dat wordt er bedoeld met ‘thuisnetwerk’.
Het gebruik van Ziggo Go TV geïnstalleerd op bijvoorbeeld een Apple TV en op een Smart TV vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van online diensten en is daarom geen open internetdienst. Ziggo houdt zich hiermee aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. Deze app van Ziggo is bedoeld als thuisgebruik voor een tweede en derde TV in huis en werkt dus alleen via een thuis-netwerk van Ziggo.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Myrazoon 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. 

 Ziggo GO TV werkt alleen met een Ziggo internetverbinding en dat wordt er bedoeld met ‘thuisnetwerk’.
Het gebruik van Ziggo Go TV geïnstalleerd op bijvoorbeeld een Apple TV en op een Smart TV vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van online diensten en is daarom geen open internetdienst. Ziggo houdt zich hiermee aan de gemaakte afspraken met de contentpartijen. Deze app van Ziggo is bedoeld als thuisgebruik voor een tweede en derde TV in huis en werkt dus alleen via een thuis-netwerk van Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic