Jos_V

Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

Tijdbalk bij terugkijken tijdens opname werkt niet goed

Tijdens het terugkijken van een aflevering terwijl deze nog wordt opgenomen werkt de tijdbalk niet goed en navigatie later ook onmogelijk:

 

BIjv. je start op 10:00 (10 min) met 5 min vertraging, dan staat de "NU" indicator op 15:00 en loopt het "current time" bolletje door van 10:00 tot 15:00 en daarna blijft deze stilstaan op 15:00 (!) en je kunt ook niet meer voor/achteruit met de 10 sec/30 sec buttons (deze zijn disabled).  Het terugkijken loopt wel gewoon door.  Als je dan bijv. op 20:00 teruggaat, dan is dat keurig bijgehouden en "kijk verder" gaat verder vanaf 20:00 en "NU" staat dan weer een stukje verder en dan herhaalt het proces zich, tot bolletje weer bij "NU" is (die niet doorloopt).

 

Alleen gezien in de browser app, niet getest in mobile apps.

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk besturingssysteem en browser ?

 

heb je ook al dubbel geklikt met de linker muis knop ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jos_V. Kunnen we je nog helpen? 🙂 

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@anoniemforum @Lycke Linux met Chrome (was 105 op dat moment geloof ik). Wat zou een dubbelklik met de linkermuis moeten doen?  Net geprobeerd, geen effect.

 

Net weer gereproduceerd, dat is simpel: zoek een programma in de tv-gids dat nu loopt.  Neem die aflevering op.  Ga naar die opname. start vanaf begin, slide naar bijv. 2 minuten voor "nu", kijk dan en zie dat na 2 minuten (het tijdstip "nu" toen je begon met vertraagd kijken) de timer stopt (maar het afspelen gaat wel door, de timer klopt dus vanaf nu niet meer!) . Je kunt vanaf dan ook niet bijv. nog een minuut vooruit sliden en de 30 sec vooruit knop is ook disabled (terwijl dat beiden wel zou moeten kunnen, je kijkt immers met 2 minuten vertraging!).

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dubbel klikken zodat de tijdbalk weer tevoorschijn komt,

 

ik heb het net op de macbook getest ook in Chrome en bij mijn het zelfde probleem

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Jos_V en @anoniemforum, ervaren jullie dit issue nog? Heeft iemand het ook al kunnen testen in de app?

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@Rikst Nee, dit probleem is al een tijdje oppgelost.  Weet niet meer of de thumbnails ook terug waren bij de opnames waar ze eerst weg waren, maar voor nieuwe opnames werkt het sowieso gewoon weer.

Jos_V
Topicstarter
Level 9
  • 265Posts
  • 2Oplossingen
  • 163Likes

@Rikst @anoniemforum  Sorry, mijn vorige reactie kan weggehaald worden, ik dacht dat dit topic ging over de thumbnails.  Het originele probleem van dit topic is nog volledig aanwezig.

Uitgelicht topic