Loutre

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

The Endgame op Ziggo go geen ondertiteling

Contact gehad met Ziggo. Alle acties uitgevoerd. Ziggo Go App opnieuw geïnstalleerd en op meerdere devices uitgeprobeerd. 
resultaat: op Ziggo Go app volgens serie omschrijving  NL ondertitels bij The Endgame echter geen ondertitels en geen mogelijkheid om dat via icoon rechts boven te kiezen.

Op tv geprobeerd en hierbij The Endgame wel keuze voor NL ondertiteling.

Fout in de Ziggo app dus. Heb ik al eens vaker gehad bij series. 
Andere series geprobeerd en die doen het wel zoals het moet.
Ziggo geeft aan dat er meer meldingen moeten komen voordat er naar gekeken wordt. Ben hier verbaasd over omdat het simpel te reproduceren is. Ik verwacht kwaliteit, abbo is duur genoeg en anders maar compensatie. 
Helpt wellicht om elke dag een post te maken? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Loutre,

Het is alweer een tijd geleden, maar dit issue is grotendeels opgelost. De serie The Endgame heeft in ieder geval weer ondertiteling in Ziggo GO op alle devices. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Loutre

 

Helaas klopt het dat bij een aantal series helaas de ondertiteling niet in te stellen is op IOS apparaten. Via een Android apparaat of via de PC zal het wel lukken. Het is bekend dat dit speelt en er wordt gewerkt aan een oplossing! 

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Jammer @Lycke, ik had eigenlijk al een oplossing verwacht. 

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wederom een week verder.  Is het team ontwikkelaars van Ziggo uitgewerkt en is er een oplossing? Duurt wel erg lang voor één van de grotere bedrijven in Nederland. 
Krijgen de gedupeerden een compensatie? En wanneer denkt Ziggo uitgewerkt en komt er een oplossing?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Loutre wij balen er ook van. Sorry voor het gedoe.

Hoe en wanneer dit opgelost wordt is nog niet bekend, maar gebruikt aub tot die tijd een browser, mediabox of app op een ander platform. Er wordt aan gewerkt! 

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je voor je reactie maar niet oké. In Chrome op een iPad werkt het ook niet.  Mediabox  kan niet want ik ben de enige die de serie oké vind. Het moet gewoon snel opgelost worden, ik vind het niet oké dat ziggo dit al een tijd weet en niet oplost. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Loutre,

Het is alweer een tijd geleden, maar dit issue is grotendeels opgelost. De serie The Endgame heeft in ieder geval weer ondertiteling in Ziggo GO op alle devices. 

Loutre
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt. 

Uitgelicht topic