Vraag
Reacties
Oplossing
Sandravyp
Level 1

Terugkijken via webbrowser LG TV

Sinds een paar weken kan ik geen programma’s meer terugkijken via m’n browser op m’n LG tv... HELP!
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
Over dit onderwerp loopt ook al een topic. Deze vind je hier. Hier staat ook de volgende reactie:

"We hebben deze manier van Ziggo GO (via de Tizen browser) kijken nooit ondersteund. Een goede werking van ziggogo.tv op die devices zit niet in de dienstverlening die onze klanten kunnen afnemen. We staan er aan deze kant eigenlijk wat van te kijken dat dit überhaupt mogelijk is geweest!"

Om de Community overzichtelijk en leesbaar te houden, sluit ik dit topic.

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
ericavdwetering
Level 1
Wij hebben hetzelfde probleem met een LG tv en een mediabox Next. Heeft er al iemand een antwoord?
0 Kudos
Steefb
Level 20
Hoe oud is je TV, geef eens een typenr door.

De ondersteuning van apps door tv fabrikanten is vaak maar minimaal.

Heb je ook een probleem met de next?
0 Kudos
ericavdwetering
Level 1
Het is een LG OLED 55 van december 2018.
0 Kudos
ericavdwetering
Level 1
Er is geen probleem met de next.
0 Kudos
Steefb
Level 20
Oled 55 zegt nog niet veel, geef eens een typenr door.
0 Kudos
ericavdwetering
Level 1
OLED 55c8pla
0 Kudos
Cmbarlow
Level 1
Wij hebben hetzelfde probleem. Tv is net nieuw en krijg dezelfde foutmelding.
0 Kudos
Wammhj
Level 1
Hier ook dat probleem met een Samsung 55qled9. In 1x alles weg sinds een paar weken
Sander
Community Developer
Community Developer
Over dit onderwerp loopt ook al een topic. Deze vind je hier. Hier staat ook de volgende reactie:

"We hebben deze manier van Ziggo GO (via de Tizen browser) kijken nooit ondersteund. Een goede werking van ziggogo.tv op die devices zit niet in de dienstverlening die onze klanten kunnen afnemen. We staan er aan deze kant eigenlijk wat van te kijken dat dit überhaupt mogelijk is geweest!"

Om de Community overzichtelijk en leesbaar te houden, sluit ik dit topic.
0 Kudos