1
Vraag
2
Reacties
V. Grasboer

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Terugkijken met Ziggo Go app: -1002 melding

Goedendag,

 

Sinds de update van de Ziggo Go app kunnen wij geen programma's meer terugkijken of afspelen vanaf het begin. Wij krijgen dan een -1002 melding.

 

Wij hebben een TV Complete abonnement en kijken TV via de Ziggo Go app via de Apple TV.

Voor de update nooit problemen gehad.

Ik heb al veel contact gehad met Ziggo. Nu nog twee apparaten ingelogd op de Ziggo Go app. De app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ziggo weet het eigenlijk zelf ook niet meer en adviseerde om mijn vraag hier te stellen.

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

 

Groeten Marjolein

22 Reacties 22
LouieS

Level 6
  • 101Posts
  • 1Oplossingen
  • 30Likes

Dank je wel. Nadat gisteren er een algehele storing was met ziggo go, werkte het daarna gewoon weer. Nu afwachten of het tijdens de volgende uitzending van het WK ook blijft werken 🙂

V. Grasboer
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is opgelost! Ik ben terug naar de 'standaard setup' van een Ziggo Connectbox met daarbij drie TP-Link Deco's.

Tijdens de foutmelding had de Ziggo Connect box in 'bridge modus' laten zetten omdat ik daarachter een Netgear router had. Ik gebruikte deze als wifi punt. Daarbij gebruikte ik de google dns server. Geen idee of het nu deze 'bridge modus' was, (het veranderde pas na een update van de AppleTV Ziggo Go app) maar sinds ik dit terug heb laten zetten werkt het 'terugkijken' weer. Feest! 

GreyFox

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De foutcode 1002 Kan video niet afspelen verschijnt bij mij ook. OPLOSSING: (Norton) VPN uitschakelen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic