Goedendag,
Sinds de update van de Ziggo Go app kunnen wij geen programma's meer terugkijken of afspelen vanaf het begin. Wij krijgen dan een -1002 melding.
Wij hebben een TV Complete abonnement en kijken TV via de Ziggo Go app via de Apple TV.
Voor de update nooit problemen gehad.
Ik heb al veel contact gehad met Ziggo. Nu nog twee apparaten ingelogd op de Ziggo Go app. De app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ziggo weet het eigenlijk zelf ook niet meer en adviseerde om mijn vraag hier te stellen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten Marjolein
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dank je wel. Nadat gisteren er een algehele storing was met ziggo go, werkte het daarna gewoon weer. Nu afwachten of het tijdens de volgende uitzending van het WK ook blijft werken 🙂
Het is opgelost! Ik ben terug naar de 'standaard setup' van een Ziggo Connectbox met daarbij drie TP-Link Deco's.
Tijdens de foutmelding had de Ziggo Connect box in 'bridge modus' laten zetten omdat ik daarachter een Netgear router had. Ik gebruikte deze als wifi punt. Daarbij gebruikte ik de google dns server. Geen idee of het nu deze 'bridge modus' was, (het veranderde pas na een update van de AppleTV Ziggo Go app) maar sinds ik dit terug heb laten zetten werkt het 'terugkijken' weer. Feest!
De foutcode 1002 Kan video niet afspelen verschijnt bij mij ook. OPLOSSING: (Norton) VPN uitschakelen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.