Omdat er misschien een storing is kan je beter dit topic even bekijken of de issue hier voor komt, Ziggo Go werkt nog niet optimaal. Jammer dat de Klantenservice geen oplossing weet en zal dit ook even doorgeven aan een Ziggo Medewerker.
Heb je voor de zekerheid, geen VPN of Adblocker aan staan, als die aanstaat kan Ziggo Go ook blokkeren.
Welke browser gebruik je op de PC en druk eens op het slotje voor de URL en kijk of je toestemmingen goed staan.
Welke apparaten gebruik je nog meer, telefoon en tabblet staan de machtigingen goed ingesteld door naar
Ziggo Go installatie
Als je volgende eens probeerd.
App-rechten wijzigen
- Open de app Instellingen op je telefoon.
- Tik op Apps.
- Tik op de app Ziggo Go die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
- Tik op Rechten. ...
- Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Lukt dit niet, verwijder de Ziggo Go door naar de Google Playstore te gaan, als hij is verwijderd, start je toestel opnieuw op, ga dan naar Ziggo Go App - APK installeer de app en daarna eventueel de Update, belangrijk als ie om Toestaan acties vraagt, deze op accepteer doen.
Over de issue's van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden. En kan je de vragen in je eigen topic kwijt.