Afgelopen nacht zijn de vrije trainingen van de Moto3, Moto2 en Moto GP uitgezonden. Normaliter zijn deze gewoon terug te kijken echter vandaag is alleen de Moto3 terug te kijken.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Probleem geldt voor zowel Ziggo Go als de Mini Next. Ik ben in het bezit van een Ziggo Sport Totaal abonnement.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi all,
Ik heb hier ondertussen terugkoppeling op ontvangen nadat ik het intern heb nagevraagd.
Er waren werkzaamheden vannacht waardoor het nergens mogelijk was om dit terug te kijken via Ziggo GO.
Helaas komen deze uitzendingen ook niet meer beschikbaar om terug te kijken.
Via Ziggo Sport Totaal GO (gemist) is het wél mogelijk om de uitzending terug te kijken.
Excuses voor het ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ook ik heb hier last van, en baal hier ook enorm van. Het valt mij op dat meerdere zenders tussen 2400 en 700 uur niet terug te kijken zijn.
Kunnen we in iedergeval motogp online zetten? 😃
Tip voor een volgende keer neem het op. Dat is zekerder dan op terugkijken vertrouwen.
@Edje040 schreef:Afgelopen nacht zijn de vrije trainingen van de Moto3, Moto2 en Moto GP uitgezonden. Normaliter zijn deze gewoon terug te kijken echter vandaag is alleen de Moto3 terug te kijken.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Probleem geldt voor zowel Ziggo Go als de Mini Next. Ik ben in het bezit van een Ziggo Sport Totaal abonnement.
Ik heb het idee dat er bij Ziggo wat fout ging, want ( na wat rond klikken ) kan ik geen enkel programma van afgelopen nacht terugkijken. De programma's na +/- 06:00 zijn wel terug te kijken, dus misschien heeft iemand vanmorgen een applicatie/service/server een 'trap' verkocht, waarna e.e.a. vanaf dat moment wel weer werkt.
Of Ziggo e.e.a. kan aanpassen zodat de programma's van afgelopen nacht weer terug te kijken zijn, dat weet ik niet. Dat zal m.i. afhangen van de hoeveelheid werk, is het klikerdeklik dan misschien wel, gaat het Ziggo meer tijd kosten, dan is het maar de vraag.
Het lijkt er inderdaad op dat het afgelopen nacht bij alle zenders is misgegaan. Hopelijk kunnen ze het herstellen. Niet echt tof dit. We betalen er immers voor.
Hi all,
Ik heb hier ondertussen terugkoppeling op ontvangen nadat ik het intern heb nagevraagd.
Er waren werkzaamheden vannacht waardoor het nergens mogelijk was om dit terug te kijken via Ziggo GO.
Helaas komen deze uitzendingen ook niet meer beschikbaar om terug te kijken.
Via Ziggo Sport Totaal GO (gemist) is het wél mogelijk om de uitzending terug te kijken.
Excuses voor het ongemak!
Dank. Overigens was het niet alleen onmogelijk om het terug te kijken via Ziggo Go maar ook niet via de Next Mini.
@Edje040 schreef:Dank. Overigens was het niet alleen onmogelijk om het terug te kijken via Ziggo Go maar ook niet via de Next Mini.
Dat is wezenlijk hetzelfde systeem dus dat verbaasd mij niks, wat mij wel verbaasd dat het via de Ziggo Sport Totaal app wel moet lukken.
Via de Ziggo Sport Totaal-app lukte het ook niet. Alleen via de webpagina van Ziggo Sport Totaal. Via de app heb je zelfs helemaal geen mogelijkheid om voor 'gemist' te kiezen. Alleen via de webpagina dus.
Uitzending gemist ligt er sinds middernacht weer voor ALLE zenders uit op de Ziggo Go app.😡
En volgens Ziggo is er geen storing, hoe dan?
@marcveen schreef:Uitzending gemist ligt er sinds middernacht weer voor ALLE zenders uit op de Ziggo Go app.😡
En volgens Ziggo is er geen storing, hoe dan?
Je zou een storing ook als onderhoud kunnen bestempelen. Dan geef je er een positieve draai aan en poetst zo zelfs je imago er mee op.
De bottom line is wel, dat de klant niet terug kan kijken, maar ach...
@Pasi
Als je onderhoud gaat plegen dan is het wel zo netjes om dit even aan te kondigen.
Er zijn programma’s die ik bewust niet opneem maar via uitzending gemist kijk.
@marcveen schreef:
Als je onderhoud gaat plegen dan is het wel zo netjes om dit even aan te kondigen.Er zijn programma’s die ik bewust niet opneem maar via uitzending gemist kijk.
👍
Als ik wat terug kijk, dan is het altijd via de laptop. Overigens kijk ik zo-wie-zo veel via de laptop, want dan kan ik tv-kijken wat ik wil en met een koptelefoon op heb je prima geluid en stoor je ook niemand.
Wil ik een 4K/HDR film kijken, dan gaat er natuurlijk niets boven m'n Oled tv en m'n Yamaha surround systeem.
In mij vorige logje bedoelde ik alleen maar, dat het melden van storingen voor de klanten misschien wel 'fijn' is. Maar als er in een bepaalde tijd tig meldingen staan, dan kan zo'n lange lijst ook negatief worden. Dan beter gewoon niet vermelden of als onderhoud afdoen 😉.
Dit is er te zien als je Moto 2 en 3 probeert terug te zien binnen je eigen netwerk. Ik kan wel terugkijken via ZiggoGo. Dit probleem is ook vorig jaar gemeld, maar heeft dus nog steeds niet geleid tot een oplossing.
@Pasi schreef:...
In mij vorige logje bedoelde ik alleen maar, dat het melden van storingen voor de klanten misschien wel 'fijn' is. Maar als er in een bepaalde tijd tig meldingen staan, dan kan zo'n lange lijst ook negatief worden. Dan beter gewoon niet vermelden of als onderhoud afdoen 😉.
Anders gezegd : Iedere melding van een ( ook kortstondige ) storing, kan een klant helpen met het bepalen of een storing lokaal ( in eigen huis ) of regionaal/landelijk is. Maar een lange/grote lijst met storingen, kan natuurlijk ook duiden op een slecht regionaal/landelijk netwerk en dan lijkt dat weer negatief.
Zo bekeken, kan je als Ziggo dan net doen of je neus bloedt ( = korte storingen niet vermelden ) en/of die storingen wegschrijven als onderhoud ! Dat lijkt veel positiever, terwijl niemand er ooit achterkomt waarom men echt geen internet/tv had.
@Bear51: Tja, Ziggo en 4K. Volgens de reclame nog steeds een prima stel, maar in de praktijk al jaren uit elkaar !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.