scholtee

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Terugkijken Eurosport werkt niet

Waar ik voorheen op de meeste zenders programma's kon terugkijken, lukt het nu (17 mei 21) niet om de Giro 2021 etappe van 16 mei 21 op Eurosport terug te kijken.

In het algemeen lijkt het dat het op schijnbaar (steeds?) meer zenders niet mogelijk is om alle programma's terug te kijken.

Is daar een reden voor?

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik ga het even reproduceren, op welke Media Box gebruik je of gebruik je een CI+ Module.

 

Wat voor abonnement heb je?

Heb je de Media Box al even van de stroom gehaald en na minuut weer opnieuw opgestart.

 

0E6C3E97-1E80-4D4E-AC90-6C60C3559C85.jpeg

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Op mijn Next kan ik gewoon de Giro etappe terugkijken op kanaal 20 Eurosport.

 

Als je op de Home knop drukt en je gaat naar TV Gids & Replay dan zou je het moeten kunnen terug kijken.

Als je Max abonnement hebt kan je 7 dagen terug kijken andere abonnementen weet ik niet zeker moet ik even opzoeken en navraag doen.

scholtee
Topicstarter
Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Halle Dave, ik gebruik een CI+ Module en abonnement is Internet Complete en TV Start (CI+ Module).

Ter info: Eurosport van gistermiddag lukt nu wel, erg raar.

Hoe dan ook: er zijn  veel zenders waar ik vaak niet terug kan kijken

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @scholtee, welkom hier op de Community! 

Wat ontzettend balen dat het je niet lukte om die specifieke etappe terug te kijken! Ik kan mij voorstellen dat dit erg vreemd is en denk net als @Dave! graag met je mee. 

Als je een CI+ module hebt, is het niet mogelijk om via de CI+ module met Replay TV op televisie terug te kijken. Je hebt dan alleen via het interactieve gedeelte toegang tot TV Gemist (in voormalig Ziggo gebied). Je hebt wel toegang tot Replay TV via Ziggo GO. Is dat de manier waarop je terug kijkt?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je de rode knop indruk on demand indruk en TV Gemist, Let wel op via de CI+ module komen de uitzendigen dag later dan op een Media Box.

 

Maar er kan een storing geweest zijn dat het even niet hebt gewerkt, TV Start is je uitzending gemist wel iets minder uitgebreid, je kan maar 1 dag terug kijken en niet een hele week.

 

Mocht dit nog een keer gebeuren, haal je TV even van de stroom een paar minuten en start hem weer opnieuw op, dat wil ook wel eens helpen.

Uitgelicht topic