Vraag
Reacties
Oplossing
Mevrouw Bos
Level 1

Terugkijken België één: Buren

In de oude Ziggo go app kon ik op België één de serie Buren terugkijken. Nu heb ik sinds vandaag de nieuwe Mediabox Next, en de app ook nieuw, en kan ik dus Buren niet meer terugkijken, alleen maar opnemen. Ook op de tv kan ik dus niet alles van België één terugkijken. Kunt u me uitleggen hoe dit zit?
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
Mevrouw Bos ik heb het ook even geprobeerd op de standaard als op de andere Ziggo GO app. In beide gevallen is de serie Buren niet terug te kijken en biedt het alleen de functie opnemen aan.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Mevrouw Bos Mogelijk gaat er iets niet geheel goed.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zij kunnen mogelijk achterhalen waar het fout gaat of dat het met rechten te maken heeft.
0 Kudos
Sander
Community Developer
Community Developer
Mevrouw Bos ik heb het ook even geprobeerd op de standaard als op de andere Ziggo GO app. In beide gevallen is de serie Buren niet terug te kijken en biedt het alleen de functie opnemen aan.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Ik vermoed dat dit ook met de rechten te maken heeft die de makers en eigenaar van de beelden hebben. Mevrouw Bos

Je ziet dit ook steeds meer op de NPO en RTL zenders en kan er teruggekeken worden via NPOStart en RTLXL.
0 Kudos