Vraag
Reacties
Oplossing
peetbrakel
Level 1

TV programma kijken

Hallo,

Ik heb de laatste tijd steeds vaker problemen, als ik via ziggo go een TV programma vanaf het begin wil kijken. Gisteren (09-02-2022) duurde het 12 minuten voordat het programma geladen was. En nu (10-02-2022) duurt het nu al 10 minuten maar hij laadt nog steeds. Niets anders te zien dan zwart beeld met een draaiend cirkeltje erin. Ik ben normaal al niet zo heel blij met het TV kijken, omdat hij dan tussendoor steeds gaat bufferen. Maar dit is helemaal vervelend. Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben om mijn vraag te stellen. Want ook dat gaat niet zonder slag of stoot bij ziggo. Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden.

Met vriendelijke groet,

Petra Brakel

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt Ziggo bellen of chatten, wat je het beste lijkt.

Ook een prettige dag gewenst. Gr. Bert

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
peetbrakel
Level 1
Topicstarter

Hallo Bert,

Heel erg bedankt voor je reactie, maar al deze stappen is niks voor mij. Ik was al blij dat ik ergens mijn vraag heb kunnen stellen. Ik dacht dat ik de vraag gewoon bij Ziggo had gesteld, maar het blijkt dus een soort forum te zijn. Ik heb het net allemaal bekeken, maar het duizelt me nu al. Ik waardeer je hulp echt wel hoor, maar ik ben daar niet handig in. Ik ga vandaag wel proberen of ik met ziggo kan bellen. Nogmaals bedankt en een fijn dag. Groeten Petra 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Je kunt Ziggo bellen of chatten, wat je het beste lijkt.

Ook een prettige dag gewenst. Gr. Bert

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly