Hallo,
Ik heb de laatste tijd steeds vaker problemen, als ik via ziggo go een TV programma vanaf het begin wil kijken. Gisteren (09-02-2022) duurde het 12 minuten voordat het programma geladen was. En nu (10-02-2022) duurt het nu al 10 minuten maar hij laadt nog steeds. Niets anders te zien dan zwart beeld met een draaiend cirkeltje erin. Ik ben normaal al niet zo heel blij met het TV kijken, omdat hij dan tussendoor steeds gaat bufferen. Maar dit is helemaal vervelend. Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben om mijn vraag te stellen. Want ook dat gaat niet zonder slag of stoot bij ziggo. Ik hoop dat mijn probleem opgelost kan worden.
Met vriendelijke groet,
Petra Brakel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt Ziggo bellen of chatten, wat je het beste lijkt.
Ook een prettige dag gewenst. Gr. Bert
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Hallo Bert,
Heel erg bedankt voor je reactie, maar al deze stappen is niks voor mij. Ik was al blij dat ik ergens mijn vraag heb kunnen stellen. Ik dacht dat ik de vraag gewoon bij Ziggo had gesteld, maar het blijkt dus een soort forum te zijn. Ik heb het net allemaal bekeken, maar het duizelt me nu al. Ik waardeer je hulp echt wel hoor, maar ik ben daar niet handig in. Ik ga vandaag wel proberen of ik met ziggo kan bellen. Nogmaals bedankt en een fijn dag. Groeten Petra
Je kunt Ziggo bellen of chatten, wat je het beste lijkt.
Ook een prettige dag gewenst. Gr. Bert
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.