1
Vraag
2
Reacties
Robert Temal

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

TV kijken via https://www.ziggogo.tv geeft foutmelding over abonnement

Al een week of 2 is tv kijken erg irritant geworden. Regelmatig krijg ik de melding

RobertTemal_1-1657550776962.png

En dat terwijl ik ingelogd ben.

Dit gebeurt op elke zender die ik kijk en om de zoveel tijd.

Graag een oplossing, want bellen met de helpdesk heeft ook niet tot een oplossing geleid.

 

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3589Posts
  • 317Oplossingen
  • 688Likes

Hoi @Robert Temal

Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!

Bekijk in context

14 Reacties 14
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8568Posts
  • 545Oplossingen
  • 1990Likes
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3095Posts
  • 542Oplossingen
  • 672Likes

Goedemorgen @Robert Temal,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder, erg vervelend dat je deze foutmelding tijdens het online tv kijken ziet!

Het is helaas een probleem dat we in onderzoek hebben en we zijn nog op zoek naar voorbeelden. Kun je in het topic dat daar over gaat antwoord geven op de volgende vragen? Alvast bedankt! 

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-quot-Please-try-again-later-Oops-something-went-wron...

 

 

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: 
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: 

 

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Zeker niet

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

De melding krijg ik dus regelmatig op mijn pc, gisterenmiddag bv. een stuk of 8 keer op npo1, tijdens de tour de france.

Gisterenavond op net5, fox, ziggo sport etc. elke uitzending wel een stuk of 4 keer

Het gebeurd dus op elk kanaal.

On demand gebruik ik nooit op via mijn pc.

Op de normale tv met mijn horizonbox heb ik er, tot op heden, geen last van.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3095Posts
  • 542Oplossingen
  • 672Likes

🤔 Dat is inderdaad behoorlijk hinderlijk, sorry hiervoor! Wel bedankt voor de antwoorden, ik zet het door naar de afdeling die dit verder onderzoekt. Hopelijk merk je snel dat je weer probleemloos online kunt kijken!

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Momenteel is het niet meer mogelijk dan zo'n 12 uur terugkijken.

Alle programma's van gisterenavond en verder terug is het replay icoontje licht grijs.

RobertTemal_0-1658399122731.png

 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8568Posts
  • 545Oplossingen
  • 1990Likes

komt er een melding als je een programma aanklik ?

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Nee, geen melding. Je kan weinig.

RobertTemal_0-1658487632080.png

En als je dan verdergaat naar de afleveringen, krijg je alle informatie, maar mis het play pijltje op de aflevering.

Bij die van gisterenavond zie je het pijltje wel.

RobertTemal_1-1658487797216.png

 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 8568Posts
  • 545Oplossingen
  • 1990Likes

het ziet er na uit dat Ziggo go geen abonnement herkent.

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

 

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3589Posts
  • 317Oplossingen
  • 688Likes

Hoi @Robert Temal

Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dus de replay functie werkt weer, maar onderstaand probleem is nog steeds in onderzoek, neem ik aan. ☺

RobertTemal_0-1658745154813.png

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3589Posts
  • 317Oplossingen
  • 688Likes

Dat klopt, @Robert Temal 🙂

Robert Temal
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het laat zich aanzien dat bovenstaande probleempje is opgelost. Heb de melding al een tijdje niet meer gezien.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates