Al een week of 2 is tv kijken erg irritant geworden. Regelmatig krijg ik de melding
En dat terwijl ik ingelogd ben.
Dit gebeurt op elke zender die ik kijk en om de zoveel tijd.
Graag een oplossing, want bellen met de helpdesk heeft ook niet tot een oplossing geleid.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.
Hoi @Robert Temal,
Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
is het abonnement recent gewijzigd ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
Goedemorgen @Robert Temal,
Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder, erg vervelend dat je deze foutmelding tijdens het online tv kijken ziet!
Het is helaas een probleem dat we in onderzoek hebben en we zijn nog op zoek naar voorbeelden. Kun je in het topic dat daar over gaat antwoord geven op de volgende vragen? Alvast bedankt!
- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten:
- Welk specifieke kanaal is getest:
- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand:
- Werkt het via de Mediabox probleemloos:
Zeker niet
De melding krijg ik dus regelmatig op mijn pc, gisterenmiddag bv. een stuk of 8 keer op npo1, tijdens de tour de france.
Gisterenavond op net5, fox, ziggo sport etc. elke uitzending wel een stuk of 4 keer
Het gebeurd dus op elk kanaal.
On demand gebruik ik nooit op via mijn pc.
Op de normale tv met mijn horizonbox heb ik er, tot op heden, geen last van.
🤔 Dat is inderdaad behoorlijk hinderlijk, sorry hiervoor! Wel bedankt voor de antwoorden, ik zet het door naar de afdeling die dit verder onderzoekt. Hopelijk merk je snel dat je weer probleemloos online kunt kijken!
Momenteel is het niet meer mogelijk dan zo'n 12 uur terugkijken.
Alle programma's van gisterenavond en verder terug is het replay icoontje licht grijs.
komt er een melding als je een programma aanklik ?
Nee, geen melding. Je kan weinig.
En als je dan verdergaat naar de afleveringen, krijg je alle informatie, maar mis het play pijltje op de aflevering.
Bij die van gisterenavond zie je het pijltje wel.
het ziet er na uit dat Ziggo go geen abonnement herkent.
een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic
Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.
Hoi @Robert Temal,
Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!
Dus de replay functie werkt weer, maar onderstaand probleem is nog steeds in onderzoek, neem ik aan. ☺
Dat klopt, @Robert Temal 🙂
Het laat zich aanzien dat bovenstaande probleempje is opgelost. Heb de melding al een tijdje niet meer gezien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.