Vraag
Reacties
Oplossing
Robert Temal
Level 2

TV kijken via https://www.ziggogo.tv geeft foutmelding over abonnement

Al een week of 2 is tv kijken erg irritant geworden. Regelmatig krijg ik de melding

RobertTemal_1-1657550776962.png

En dat terwijl ik ingelogd ben.

Dit gebeurt op elke zender die ik kijk en om de zoveel tijd.

Graag een oplossing, want bellen met de helpdesk heeft ook niet tot een oplossing geleid.

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Robert Temal

Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!

Bekijk in context

0 Kudos
14 Reacties 14
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Robert Temal,

Welkom op de Community! De aanleiding is natuurlijk minder, erg vervelend dat je deze foutmelding tijdens het online tv kijken ziet!

Het is helaas een probleem dat we in onderzoek hebben en we zijn nog op zoek naar voorbeelden. Kun je in het topic dat daar over gaat antwoord geven op de volgende vragen? Alvast bedankt! 

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-quot-Please-try-again-later-Oops-something-went-wron...

 

 

- Ontvang je de melding constant of enkel op bepaalde momenten: 
- Welk specifieke kanaal is getest: 

- Krijg je dezelfde melding bij een film/serie via On Demand: 

- Werkt het via de Mediabox probleemloos: 

 

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

De melding krijg ik dus regelmatig op mijn pc, gisterenmiddag bv. een stuk of 8 keer op npo1, tijdens de tour de france.

Gisterenavond op net5, fox, ziggo sport etc. elke uitzending wel een stuk of 4 keer

Het gebeurd dus op elk kanaal.

On demand gebruik ik nooit op via mijn pc.

Op de normale tv met mijn horizonbox heb ik er, tot op heden, geen last van.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

🤔 Dat is inderdaad behoorlijk hinderlijk, sorry hiervoor! Wel bedankt voor de antwoorden, ik zet het door naar de afdeling die dit verder onderzoekt. Hopelijk merk je snel dat je weer probleemloos online kunt kijken!

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Momenteel is het niet meer mogelijk dan zo'n 12 uur terugkijken.

Alle programma's van gisterenavond en verder terug is het replay icoontje licht grijs.

RobertTemal_0-1658399122731.png

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

komt er een melding als je een programma aanklik ?

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Nee, geen melding. Je kan weinig.

RobertTemal_0-1658487632080.png

En als je dan verdergaat naar de afleveringen, krijg je alle informatie, maar mis het play pijltje op de aflevering.

Bij die van gisterenavond zie je het pijltje wel.

RobertTemal_1-1658487797216.png

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

het ziet er na uit dat Ziggo go geen abonnement herkent.

 

een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic

 

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Het last zich aanzien dat dit weer werkt en je weer tot een week kan terugkijken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Robert Temal

Bedankt voor je update, dat is goed nieuws 🙂 Ik wens je dan veel (terug)kijkplezier!

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Dus de replay functie werkt weer, maar onderstaand probleem is nog steeds in onderzoek, neem ik aan. ☺

RobertTemal_0-1658745154813.png

 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dat klopt, @Robert Temal 🙂

0 Kudos
Robert Temal
Level 2
Topicstarter

Het laat zich aanzien dat bovenstaande probleempje is opgelost. Heb de melding al een tijdje niet meer gezien.