Hans West

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

TV kijken via Nvidia Shield blijft hangen

Na mijn vorige topic heeft het een aantal maanden goed gewerkt. Na de laatste update waarin alles beter zou zijn weer een grote ellende. Zender blijft regelmatig hangen. Voorheen zag je dan een ronddraaide circle. Nu lijkt je scherm te bevriezen. Diverse handige opties zoals een live preview van de geselecteerde zender is weg. Gemakkelijk door je zenders scrollen door naar links te gaan werkt nu niet meer. Verder GEEN enkele verbetering in de app gevonden. Erg vervelend als er steeds aan de app geknutseld wordt en men niet weet waar ze mee bezig zijn. Ik kan weer niet fatsoenlijk naar tv kijken en kan niet terug naar de vorige versie. Als het werk blijf dat overal vanaf. Voordat je al je klanten hiermee opscheept.

En ja ik heb de laatste patch

12 Reacties 12
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

dat ze over zijn naar een nieuwe versie heeft te maken met licentie rechten.

C99C787E-1BB0-4A80-8CB3-B49DBD5FC8AB.jpeg

heb je al gekeken of de problemen al gemeld zijn in het centrale topic over de update van Ziggo go ?

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @Hans West, het is inmiddels al een tijdje stil! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat en of je nog wat hebt gehad aan hetgeen wat @anoniemforum heeft gedeeld? Mocht het probleem nog spelen dan hoor ik dat graag.

Hans West
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Nee het is heel slecht. Beeld valt regelmatig stil. En gaat dan als je geluk hebt na 10 seconden weer verder. Maar soms moet je eerst een andere zender kiezen. Soms krijg ik ook de melding dat de internet verbinding druk is. Ander apps geen probleem. Alleen de Ziggo app zit vol problemen

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

heb je een sterkte wifi verbinding op de Nvidia Shield of is die bekabeld verbonden met internet ? 

 

heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

Zuur dat het nog niet soepel verloopt @Hans West! Op welke softwareversie draait je Shield? Heb je de tijd om de vragen van @anoniemforum te beantwoorden? 

org

Level 6
  • 103Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem. https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-zenders-haperen-soms/m-p/1038452

De Shield is met de kabel aangesloten en andere live streaming apps werken wel goed.

Hans West
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Ik heb drie Nvidia shields alle geven problemen na de laatste update blijf geregeld hangen en blijft regelmatig om wachtwoord vragen. Vaak moet ik de app killen en opnieuw starten omdat die helemaal niet meer werkt. Heb de laatste firmware van de shield. En alle andere apps werken goed. Netflix Videoland Pathé YouTube nooit problemen. Het is de app van ziggo die na de zoveelste verbetering zo wordt gezegd steeds slechter wordt.

org

Level 6
  • 103Posts
  • 5Oplossingen
  • 47Likes

Ik ben gisteren ook weer automatisch uitgelogd.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

heb je ook problemen op andere apparaten ?

Hans West
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Geen problemen met andere apparaten. Maar wel met drie X nvidea SHIELD die ik in huis heb alleen problemen met de ziggo go app. Alle apps werken hierop geweldig behalve ziggo.

dagelijks opnieuw inloggen. Blijft 20 keer op een avond hangen. Diverse keren hierover geklaagd. Facturering loopt gewoon door daar hebben ze geen problemen mee.

Moet niet lang gaan duren anders toch eens een andere provider proberen.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

dan denk ik dat het een bug is wat zich alleen op de nvidea SHIELD afspeelt een moderator in het doorzetten naar de juiste afdeling die het problemen kunnen onderzoeken en oplossen

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

@Hans West@org en @anoniemforum bedankt voor de input! Inmiddels hebben we helaas meer meldingen hierover ontvangen en heb is doorgezet met als doel om het zo snel mogelijk te fiksen. 

Het goede nieuws is dat de oorzaak van het probleem inmiddels duidelijk is, volg dit topic voor updates. 

Uitgelicht topic