1
Vraag
2
Reageer en help mee
Asteri

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

TV kijken op PC en tablet: Beeld bevriest na ong. 15 minuten

Ik keek bijna dagelijks TV van Ziggo op mijn PC   via de kabel. Zowel via de website als via de  app.

Of ik keek via mijn tablet via wifi via de Ziggo Go app.

Sinds een paar maanden , na ongeveer 15 min,  bevriest het beeld en moet ik opnieuw  verbinding maken. Dit is nooit zo geweest.

Contact opgenomen in de Ziggo winkel, zij konden mij niet helpen , en gaven het advies mijn vraag hier te stellen.

Sinds 2 dagen kan ik Ziggo Go helemaal niet meer openen, niet via app, met kabel of via wifi.  Oooops er gaat iets mis, sorry das alles.

Ik kan moeiteloos Netflix, of Videoland kijken en ook via RTLX, Kijk  etc etc totaal geen probleem.

Wie heeft voor mij een oplossing??

 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63532Posts
  • 4389Oplossingen
  • 16854Likes

Welke browser gebruik je voor Ziggo GO TV ???

Asteri
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, goede morgen,

Ik gebruik Chrome . Zoals ik altijd heb gedaan.

puppie

Level 16
Expert
  • 1558Posts
  • 42Oplossingen
  • 634Likes

en de app er al eens afgehaald en daarna opnieuw installeren?

Template

Level 16
Expert
  • 1817Posts
  • 45Oplossingen
  • 489Likes

App verwijderen heeft geen enkel nut. 

App geheugen en cache leegmaken apparaat opnieuw opstarten.

 

Google Chrome, cookies verwijderen en cache leegmaken, chrome opnieuw opstarten. 

Helpt dit niet dan Microsoft Edge gebruiken (waarschijnlijk eerst ook cookies verwijderen&cache leegmaken). Overigens werkt Ziggo Go, alleen optimaal in Microsoft Edge, ook al zijn Edge en Chrome beide Chromium browsers. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic