Ik kijk naar Ziggo via Next-box en Ziggo-go via de Google TV-stick.
Als ik iets op de tv-stick bekijk en wil later verder kijken op de TV met Next-box, kan ik daar niet verder kijken… er is niets gesynchroniseerd.
Dat geldt ook in het omgekeerde geval: begin met kijken op de TV met Next-box. Ga ik verder op de tv met Google-TV-stick, dan is er wederom niets gesynchroniseerd!
Ik vind die erg jammer en frustrerend… Hopelijk kan daar snel iets aan gedaan worden!
Opgelost! Ga naar oplossing.
en via het Gedeeld profiel ?
Wow… dit werkt tot nu toe goed!!! 👍
Fantastisch hoor! Superbedankt!
ik had nooit gedacht dat het zou uitmaken of je alles via je eigen profiel bekijkt of via het gedeelde profiel🙃 Petje af, anoniemforem! Met recht de status van superexpert!
Kan jij ook uitleggen waarom dat uitmaakt, dat je het via het gedeelde profiel bekijkt? Of is dat niet uit gelegen aan een leek 😉 ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je wel het juiste profiel geopend ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
Hmmm… dat weet ik idd niet zeker… Goed idee! Ik zal het nog eens proberen met hetzelfde profiel op beide soorten toestel!
Alvast dank voor t meedenken!
Heb alles uitgeprobeerd met dezelfde accounts, maar helaas… het probleem blijft😢
en via het Gedeeld profiel ?
Wow… dit werkt tot nu toe goed!!! 👍
Fantastisch hoor! Superbedankt!
ik had nooit gedacht dat het zou uitmaken of je alles via je eigen profiel bekijkt of via het gedeelde profiel🙃 Petje af, anoniemforem! Met recht de status van superexpert!
Kan jij ook uitleggen waarom dat uitmaakt, dat je het via het gedeelde profiel bekijkt? Of is dat niet uit gelegen aan een leek 😉 ?
was maar een suggestie.
normaal zou het via elk profiel moeten werken maar dan moet je natuurlijk wel het juiste profiel selecteren/openen
als ik zelf via www.ziggogo.tv op de laptop inlog opent automatische het gedeeld profiel zodra je daarna het gewenste profiel opent wordt de volgende keer op die zelfde laptop wel het gewenste profiel geopend. jammer eigelijk dat je geen voorkeur profiel kunt instellen in Ziggo go zodat via elk apparaat waar je op inlog het gewenste profiel geopend wordt.
Maar ook als ik alles direct op mijn eigen profiel zette en dan iets opnam en een stukje bekeek en vervolgens naar de ander tv ging die op hetzelfde profiel aanstond, lukte het niet om verder te kijken waar ik op de 1e tv gebleven was!
Vreemd…
dan denk ik dat het een bug is.
binnen 2 a 3 werkdagen komt een moderator langs het topic
Hey @Maetje,
Wat zonde dat het erop lijkt dat de synchronisatie in Ziggo GO niet helemaal lekker loopt. Ik denk dan ook graag met je mee om dit op te lossen.
Heeft het uberhaupt ooit gewerkt? Dat maak ik nu niet duidelijk op uit je berichtjes 🙂
Als je zegt ik kijk via de Google TV Stick, dan bedoel je een Chromecast? En dan stream je vanaf je telefoon of een ander apparaat naar de tv?
Want zoals ik je berichtjes lees, klinkt het meer alsof je de Ziggo GO TV app gebruikt met hoe je het uitlegt. Dus even om duidelijkheid te scheppen in de situatie.
Test eens het volgende:
- Begin op je Next box met het kijken van een opgenomen programma
- Stop deze ergens halverwege
- Controleer of je in ZIggo GO op je mobiel of via www.ziggogo.tv wel verder kunt kijken
Hoe gaat dat?
Hallo Marije,
‘ik kijk daadwerkelijk met een Google TV stick, gekocht bij Ziggo!
Daarmee maak je van je tv (of monitor) met HDMI-ingang een heuse Google-tv.
Dat is dus geen casten en gaat dus veel verder dan casten naar een Chromecast!
door de eerder suggesties van anonymous is mijn probleem opgelost.
ik heb alle stappen al gedaan die jij ook suggereert. Dat werkt dus alleen goed met gebruikmaking van profiel ‘Gedeeld’ op beide apparaten.
Mijn eigen profiel op beide apparaten werkt niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.