De mediabox loopt vast op de surface tablet ( Microsoft Edge). Kan geen tv openen. Verder ook geen reactie...zie pijlen; werkgave tv geen enkele reactie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mijn dank voor alle reacties.
Tot mijn verbazing reageert de tablet weer. Het oranje teken rechts boven en het witte veld rechts onder zijn verdwenen. Maar hoe dat gegaan is blijft voor mij een vraagteken. Met groet
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
om welke mediabox gaat het ?
en zitten zowel de mediabox als tablet binnen het zelfde netwerk ?
Bedankt voor je reactie.
Mediabox XL (Horizon) en de Surface tablet via WiFi open ik de site van Ziggo go en log in.
Sorry is Mediabox Standaard
via Ziggo go bedienen is met de mediabox
standart niet mogelijk.
om daar gebruik van te kunnen maken is een next (mini) vereist
de mediabox xl (Horizon) via utp koppelen met het/de modem/router (connectbox) is niet aanbevolen wegens storingen die dan kunnen ontstaan door een dubbele DHCP
Even voor de duidelijkheid u wilt de app als Interactieve afstandsbediening gebruiken? Daar is deze functie voor bedoeld.
Mijn dank voor alle reacties.
Tot mijn verbazing reageert de tablet weer. Het oranje teken rechts boven en het witte veld rechts onder zijn verdwenen. Maar hoe dat gegaan is blijft voor mij een vraagteken. Met groet
@charlotte11 schreef:Mijn dank voor alle reacties.
Ik had de afbeelding niet goed bekeken het lijkt dat op het moment dat het screenshot is gemaakt de functie is geactiveerd het witte veld laat zien welk programma op de mediabox afspeelt.
Is de webpagina nadien uitgezet of de Surface herstart?
Bedankt voor je reactie. Zeker later heb ik de surface een aantal keren in- en uitgeschakeld en blijft verder toch goed functioneren. Gelukkig.
De type cover werkt nu ( en ervoor) niet. Via seniorweb hoop ik een oplossing te vinden en ben er mee bezig.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.