Beste Ronihd,
Dank voor je reactie.
Hedenavond de speedtest uitgevoerd op Kpn Amsterdam. Mijn iPhone ingesteld op Wifi Ziggo xxxxxxx-5G.
Resultaat: Download 98.5 Mbps en de upload 17 Mbps. Voor de video test 2160p en 856ms.
Ook met mijn AppleTV een netwerktest uitgevoerd en die was ook oké.
De cijfers lijken mij in orde maar ik kan dat niet zelf beoordelen.
Het vreemde in dit geheel is dat als ik een app bekijk op mijn telefoon zoals b.v. ZiggoGo , NPO start of Viaplay dan gaat dat goed, maar op het moment dat ik met Airplay wil streamen naar de Appletv dan komt er op het scherm de mededeling " Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal. Probeer het later opnieuw"
Ik heb een trailer op PathéThuis geprobeerd en dat gaat wel goed. Ook met Viaplay is tot een aantal maanden geleden zonder problemen gegaan en opeens lukte het niet meer evenals ZiggoGo.
Al bij al geeft het mij de indruk dat het probleem zou kunnen zitten in de App's zelf en dat het bijbehorende media bedrijf aan de app een tool mee geeft wat streamen voorkomt.
Ik hoop voldoende inzicht in het probleem te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
Henk Stakenburg