1
Vraag
2
Reageer en help mee
brinkediesel

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen

Als ik met mijn Android telefoon  via de ziggo go app wil kijken krijg ik de volgende melding: Geen toestemming. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. App reeds opnieuw geïnstalleerd. Android versie 10 of 11. Ingelogd in mijn ziggo. Contact gehad met servicedeskmedewerker. Geen oplossing bekend. Wie weet de oplossing?

 

 

10 Reacties 10
HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Welke telefoon precies?

En zit je wel op je eigen Wifi (Ziggo) netwerk?

brinkediesel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thuis op mijn eigen ziggo netwerk. Streamen met de I pad gaat prima(replay overigens  niet, maar dat schijnt een bekend probleem te zijn) Android Samsung A 51 toestel met de versie 10 

brinkediesel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sony Bravia smart TV

 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

Welke Sony Bravia precies, is die met Android TV?

 

brinkediesel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betreft  sony Bravia Kdl HX 850. met android. Zou het probleem kunnen zitten dat ik tv nog nooit heb geupdate. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik krijg de verbinding niet tot stand.

Ik geef toe dat ik geen wizz kid ben

 

brinkediesel
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overigens vreemd dat via i pas wel functioneert

 

HereIsTom

Level 5
  • 292Posts
  • 6Oplossingen
  • 39Likes

De TV is uit 2012 dus goede kans dat de software te oud is.

Maar proberen te updaten kan je nog eens proberen;

  1. Druk op de HOME-knop en selecteer vervolgens S_NUXs_setting.icon.png [Instellingen] onderaan het scherm met de S_RMb_arwleft.icon.png/S_RMb_arwright.icon.png-knoppen.

  2. Selecteer S_NUXs_product.icon.png [Productondersteuning] met de S_RMb_arwup.icon.png/S_RMb_arwdown.icon.png-knoppen. Druk vervolgens op de S_RMb_apply.icon.png-knop.

  3. Selecteer [Software update] met de S_RMb_arwup.icon.png/S_RMb_arwdown.icon.png-knoppen. Druk vervolgens op de S_RMb_apply.icon.png-knop.
    Er wordt een bevestigingsbericht weergegeven over het beginnen van een update. Als er geen software werd gedownload, begint de tv te zoeken naar een update via het internet (als er verbinding is).

Om terug te keren naar de laatst bekeken bron, druk tweemaal op de HOME-knop.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @brinkediesel, welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag en helemaal top dat je al te hulp bent geschoten @HereIsTom. Ik ben benieuwd hoe het er momenteel voor staat? 
Is het gelukt met de update? 

Storm

Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hier het zelfde probleem. Via Ziggo go app op android telefoon kan ik niet tv kijken of een opname plannen. Ook hier staat: “Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.”

Via de PC  kan ik ook niets kijken, ook niet live en kan hier ook geen opname plannen. De enige optie is “Abonnementen bekijken” en het plusje voor toevoegen aan kijklijst.

Alles werkte gister zoals het hoorde.

Edit: toevoeging: op de TV werkt alles wel.

Storm

Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Alles lijkt weer te werken, zowel via telefoon als via PC.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic