A Groot

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Streamen werkt niet via Ziggo GO

Ik ervaar al maanden problemen met het streamen van Ziggo Go naar mijn Chrome kast. Mijn Chrome kast wordt wel gezien maar zodra ik op streamen druk dan sluit de ziggo go app af. Binnen de app op mijn smartphone kan ik wel prima Ziggo go gebruiken. Het streamen van Netflix gaat prima dus zeg het maar. Ik weet het niet meer.

 

groet,

 

arjen

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

welk merk type mobiel heb je

en welk besturingssysteem ?

A Groot
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

het is een IPhone 8, 14.7.2

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

zijn ze via de zelfde wifi verbonden ?

 

en hoe ver zit je van de modem/router vandaag?

 

is de chrome cast up-to-date ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemiddag @A Groot en een warm welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je al enkele maanden problemen ervaart met het streamen van de Ziggo Go app naar je Chromecast vanaf je Apple iPhone 8 (iOS 14.7.2)! Heb je zoals @anoniemforum ook al aangeeft gecontroleerd of je iPhone en Chromecast beiden met hetzelfde wifi netwerk verbonden zijn? Anders lukt het namelijk niet om te streamen/casten.

Controleer ook of het wifi signaal toereikend is op de plek waar je de Chromecast gebruikt en check of de Chromecast geupdatet is naar de meest recente versie.
Gebruik anders de stappen op deze pagina om veel voorkomende problemen met de Ziggo Go app te verhelpen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@A Groot Is het nog gelukt om het op te lossen met de tips die in dit topic gegeven zijn? We horen graag of wij je nog verder kunnen helpen. 

Uitgelicht topic