Wij hebben problemen met de ziggo go app. Je kan niet normaal tv kijken zonder continu te moeten bufferen. We streamen naar een chromecast. Alle andere apps geen probleem. Als oplossing ziggo pods ontvangen maar dit heeft helaas geen verandering gebracht. Onze tv heeft ook geen kastje, dit wil ik wel maar die grote mediabox die past niet in ons meubel. Waarom kan je alleen de mediabox next krijgen met een duur abonnement?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geheugen van de App leegmaken, telefoon/tablet opnieuw opstarten en weer inloggen.
Probeer dat eens.
Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.