Vraag
Reacties
Oplossing
MoNiRo
Level 1

Streamen werkt niet goed

Wij hebben problemen met de ziggo go app. Je kan niet normaal tv kijken zonder continu te moeten bufferen. We streamen naar een chromecast. Alle andere apps geen probleem. Als oplossing ziggo pods ontvangen maar dit heeft helaas geen verandering gebracht. Onze tv heeft ook geen kastje, dit wil ik wel maar die grote mediabox die past niet in ons meubel. Waarom kan je alleen de mediabox next krijgen met een duur abonnement?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Template
Level 17

Geheugen van de App leegmaken, telefoon/tablet opnieuw opstarten en weer inloggen. 
Probeer dat eens.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier. 

0 Kudos