Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
MoNiRo

Stamgast
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen werkt niet goed

Wij hebben problemen met de ziggo go app. Je kan niet normaal tv kijken zonder continu te moeten bufferen. We streamen naar een chromecast. Alle andere apps geen probleem. Als oplossing ziggo pods ontvangen maar dit heeft helaas geen verandering gebracht. Onze tv heeft ook geen kastje, dit wil ik wel maar die grote mediabox die past niet in ons meubel. Waarom kan je alleen de mediabox next krijgen met een duur abonnement?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1784Posts
  • 201Oplossingen
  • 538Likes

Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Template
Expert
Expert
  • 1569Posts
  • 36Oplossingen
  • 370Likes

Geheugen van de App leegmaken, telefoon/tablet opnieuw opstarten en weer inloggen. 
Probeer dat eens.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1784Posts
  • 201Oplossingen
  • 538Likes

Hallo @MoNiRo, goed dat je dit hier aankaart! Ik zie dat de mediabox Next inmiddels onderweg is en wens je heel veel kijkplezier. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates