1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Aankondigingen
Froon146

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen van Ziggo GO app lukt niet

Het lukt niet om de Ziggo GO op mijn tv te streamen. Ik heb een iPhone. YouTube kan die wel streamen. Krijg bij Ziggo GO alleen een teken om te verbinden via mediabox en niet de LG tv.  Kan nergens de Ziggo GO app vinden om op de tv te zetten vandaar dat mijn dochter wil streamen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@Froon146 

"Via iPhone ziggo app naar LG tv"

Zonder een Chromecast gaat dat nooit werken, Dave noemde deze al in zijn reactie mogelijk heeft u daar overheen gelezen.

U noemt Youtube dat doet mij vermoeden dat die app op de smart TV is geinstalleerd, feitelijk stream u dan niet vanaf de telefoon, maar start u de op de TV aanwezige app.

Wat de Ziggo Go TV app betreft deze is niet beschikaar voor LG webos en Samsung Tizen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Pineapple

Level 16
  • 1965Posts
  • 190Oplossingen
  • 803Likes
Froon146
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Allemaal al geprobeerd, medewerker ziggo wist het ook niet meer en moest hier de vraag maar eens neerleggen, tv en mobiel beide verbonden via Deco , WiFi staat aan, YouTube werkt wel, maar app krijg ik geen optie om te verbinden met de tv alleen met de mediabox

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 420Likes

Hebben @Dave of @Bert nog ideeen voor @Froon146?

Froon146
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb in de App Store gekeken, maar dat is schijnbaar al een probleem van jaren. Op het moment gebruik ik een extra kaart in de tv, maar het schijnt dat mijn coaxkabel kapot is, en deze moet vervangen vandaar dat het eigenlijk via streamen wilde doen. Maar deze kabel is ook nog geen jaar oud wat er nu ligt

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24628Posts
  • 1069Oplossingen
  • 8013Likes

Omdat je Deco's gebruikt staan deze wel goed ingesteld zoals hieronder:

Klik op MEERKlik op MEERIMG_4185.jpgIMG_4186.jpgIMG_9950.jpgIMG_9949.jpg

Als je de Chromecast aanzet zou je het logo in de Ziggo Go moeten zien ccast.png

Als je daar op klikt zou de stream moeten werken.

Zo niet ga dan even met de Bron knop van je TV of Next ( nummer 17 ) naar de juiste HDMI bron toe waar de Chromecast zicht bevind, en staat de Chromecast ook aan met het streamen.

AB-infoNext.png

Ik hoop dat dit werkt en anders horen we dit graag.

Froon146
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

69EC6949-ECA8-422E-BFAF-DC313F0C13A8.png

983D3042-5779-46E9-A51C-316CE5BBEEF8.png

E344C474-8128-4424-BFB9-FA220CC0161A.jpeg

C8B50E07-8B1C-45C1-B2D0-5250E7A6B9C5.jpeg

volgens mij alles zoals het hoort, maar zie laatste foto, krijg geen andere verbinding dan mediabox. Via iPhone ziggo app naar LG tv

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@Froon146 

"Via iPhone ziggo app naar LG tv"

Zonder een Chromecast gaat dat nooit werken, Dave noemde deze al in zijn reactie mogelijk heeft u daar overheen gelezen.

U noemt Youtube dat doet mij vermoeden dat die app op de smart TV is geinstalleerd, feitelijk stream u dan niet vanaf de telefoon, maar start u de op de TV aanwezige app.

Wat de Ziggo Go TV app betreft deze is niet beschikaar voor LG webos en Samsung Tizen.