HaaJee
Stamgast
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Streamen ondertiteling werkt niet, nog een probleem erbij

Als ik een bewaard programma,  in mijn geval, Jinek van gisteravond wíl bekijken m.b.v. de ziggo go app.

En dan met Chromecast wíl bekijken.

 

Heb ik geen keuze om de ondertiteling aan te zetten.

 

Dit probleem had ik al eens aangekaart.

 

Schakel ik streamen uit, en kan ik op mijn telefoon WEL kijken MET ondertiteling. 

 

Ziggo

Openstaande punten.

 

1. Ondertiteling werkt niet Chromecast 

2. Pauze toets werkt nog steeds niet.

 

Werk dit nu eens een keertje goed af.

 

Henk

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2307Posts
  • 197Oplossingen
  • 275Likes

Hoi @HaaJee

Dit klopt helaas inderdaad. Het is beide nog niet opgelost. We zijn hier hard mee bezig. Sorry voor het ongemak.

HaaJee
topicstarter
Stamgast
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen. 

Het is nu 04.23 en bekijk een bewaard programma van gisteravond. 

 

Had het nergens gelezen of opgemerkt. 

 

De problemen met de pauze is opgelost. 

 

En daarmee wíl ik de IT tóch bij deze voor bedanken.

 

Bij deze GEEN bedankje naar Ziggo voor de terugkoppeling naar hun klanten,  die hier al lang op hebben moeten wachten.

 

Fijne dag, Henk.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 175Posts
  • 17Oplossingen
  • 38Likes

He @HaaJee dank voor je update en fijn dat dit nu werkt: de streaming MET ondertiteling en optie tot pauzeren. 
Ik zet je bedankje snel door naar de collega's van Ziggo GO! 

Ik begrijp je gemis van terugkoppeling naar klanten en waardeer dat. We hebben te kort van te voren hier bevestiging van gekregen dat het opgelost is en nog geen ruimte gehad om hier terugkoppeling op te geven op de topics die hierover aangemaakt zijn.