Paulo1
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen naar smart tv werkt niet vanaf Samsung A7

Dag lezer. Het lukt mij niet om Ziggo Go vanaf mijn Samsung A7 te streamen naar mijn Smart TV. De helpdesk Ziggo kan mij niet verder helpen. Vanaf een IPhone 12 lukt het wel via Airplay, maar vanaf Samsung dus niet. Ik krijg dan twee opties : 

1. Kies Mediabox 2 (???)

2. Toets code Google Cast op scherm in (????)

Iemand de juiste tip? Tnx.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1560Posts
  • 206Oplossingen
  • 266Likes

Dag @Paulo1, hopelijk heb je een mooi weekend gehad 🙂 Je bericht is duidelijk en ik begrijp dat je niet gebruik maakt van een Chromecast maar van de app Google Cast op je LG televisie. Streaming van Ziggo GO naar een televisie is alleen mogelijk naar een Apple TV of Chromecast device zoals hier te lezen is. Ik ben dus bang dat het om die reden niet mogelijk is om met je Samsung toestel direct naar je televisie te streamen zónder dat je daarbij gebruik maakt van een Chromecast.

Op de eerder gelinkte pagina vind je meer informatie over het streamen van Ziggo GO en onderaan de pagina tref je ook enkele veelgestelde vragen aan. Bekijk dat nog eens in alle rust zodat je precies weet wat er allemaal mogelijk is. Als je hier nog vragen over hebt horen we dat natuurlijk graag!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2564Posts
  • 325Oplossingen
  • 469Likes

Hey @Paulo1, welkom hier!

Wat apart dat het streamen via Airplay wel lukt en vervolgens streamen via Chromecast niet. Ik wil je graag verder helpen om dit aan de praat te krijgen. 

Welk merk en type tv heb je precies?

Zin de Chromecast en de telefoon verbonden met hetzelfde wifinetwerk?

Heb je de stappen op deze pagina al eens doorlopen?

Paulo1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo. Ik heb niet over Chromecast maar de app geeft Google Cast aan. Tv en smartphone zitten op hetzelfde wifinetwerk. Tv is LG en via Airplay werkt een Iphone12 wel.

Erik S
Community Moderator
Community Moderator
  • 1560Posts
  • 206Oplossingen
  • 266Likes

Dag @Paulo1, hopelijk heb je een mooi weekend gehad 🙂 Je bericht is duidelijk en ik begrijp dat je niet gebruik maakt van een Chromecast maar van de app Google Cast op je LG televisie. Streaming van Ziggo GO naar een televisie is alleen mogelijk naar een Apple TV of Chromecast device zoals hier te lezen is. Ik ben dus bang dat het om die reden niet mogelijk is om met je Samsung toestel direct naar je televisie te streamen zónder dat je daarbij gebruik maakt van een Chromecast.

Op de eerder gelinkte pagina vind je meer informatie over het streamen van Ziggo GO en onderaan de pagina tref je ook enkele veelgestelde vragen aan. Bekijk dat nog eens in alle rust zodat je precies weet wat er allemaal mogelijk is. Als je hier nog vragen over hebt horen we dat natuurlijk graag!

Bekijk in context