1
Vraag
2
Reacties
MX

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Streamen mert air play vanuit Ziggo Go stopt na 3 seconde

Ik heb een nieuwe samsung tv gekocht om in Frankrijk TV te kunnen kijken. Ik probeer hem nu uit in Nederland. Als ik vanaf mijn iPhone via air play stream naar de TV gaat het goed behalve via de Ziggo Go app.

Bijvoorbeeld een YouTube filmpje of via NPO Start kan ik gewoon goed streamen.

Als ik echter via Ziggo GO live tv wil streamen dan start een programma op en stopt na 3 tot 5 seconde.

Hoe kan ik dit repareren?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MX
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Als ik een chromecast of een apple tv koppel aan de Samsung TV dan werkt het prima. Het ligt dus aan de air play die in de samsung tv zit ingebouwd, die werkt niet goed.

Dat is jammer want dan zou je zonder chromecast of apple tv kunnen streamen.

Ik accepteer nu maar dat het zo is. Dus wat mij betreft hiermee gesloten en dank voor de reacties.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MX
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nog een aanvulling. Een oude uitzending kan ik wel streamen alleen hapert die dan en op een bepaald moment krijg ik het bericht dat mijn netwerk te traag zou zijn of vraagt ie of ik naar mobiele data via 4G wil. Mijn netwerk is echter 250 - 500 mbit . en als ik een film of live tv via NPO start afspeel zijn er totaal geen haperingen.

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8681Posts
  • 548Oplossingen
  • 2075Likes

werkt het op de smartphone zelf wel goed?

is waarschijnlijk een bug in Ziggo go

RoWi.

Level 20
Expert
  • 15698Posts
  • 672Oplossingen
  • 4935Likes

Uw verbinding naar buiten toe staat los van de interne verbinding.

Airplay heeft momenteel bekende problemen ik zou opteren om een  Chromecast mee te nemen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12745Posts
  • 1053Oplossingen
  • 4957Likes

Kunnen we nog helpen, @MX

MX
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Als ik een chromecast of een apple tv koppel aan de Samsung TV dan werkt het prima. Het ligt dus aan de air play die in de samsung tv zit ingebouwd, die werkt niet goed.

Dat is jammer want dan zou je zonder chromecast of apple tv kunnen streamen.

Ik accepteer nu maar dat het zo is. Dus wat mij betreft hiermee gesloten en dank voor de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic