Anja_Sérignan
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen chromecast met ziggo app werkt niet meer vanuit buitenland

Streamen met chromecast lukt sinds gisteren niet meer vanuit het buitenland. Ook direct streamen naar smart tv vanuit ziggo app doet het niet meer. Het probleem ligt wederom bij ziggo. Wat is de oplossing? Ik heb alles geprobeerd. Alles opnieuw geïnstalleerd. Niks werkt.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
angela.timmer76
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem lijkt opgelost. Ik kan weer streamen.

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 603Posts
  • 73Oplossingen
  • 118Likes

@Anja_Sérignan In welk buitenland verblijf je op dit moment? 

Anja_Sérignan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Frankrijk. Sinds gisteravond werkt het niet meer. Daarvoor perfect. 

angela.timmer76
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Zelfde probleem hier in Parijs

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15253Posts
  • 635Oplossingen
  • 3400Likes

@Anja_Sérignan  @angela.timmer76 

 

Ik ga dit even doorzetten naar de Ziggo moderators die kunnen jullie beter helpen. Parijs is wel Europa maar denk dat er een storing is met de Ziggo Go App.

 

Als ieder even dit in zijn profiel zet:

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Bedankt voor jullie melding @Anja_Sérignan en @angela.timmer76

Zwaar balen dat het streamen/casten van de Ziggo GO app sinds gisteren niet meer werkt. Er is gisteren een grote internetstoring geweest, waardoor ZiggoGo helemaal plat lag. Het niet kunnen streamen/casten lijkt hier een nasleep van te zijn. 

We hebben meerdere meldingen binnen gekregen en zijn aan het onderzoeken waar dit precies vandaan komt. 
Zouden jullie je gegevens willen invoeren op jullie profielpagina ( alleen wij moderators kunnen deze gegevens zien) en daarnaast de volgende vragen willen beantwoorden? 

 

Klantnummer: Zoek ik op, wanneer de gegevens ingevuld zijn.

Gebruikersnaam: Zoek ik op.

Type Device waarmee de klant wil casten:

Besturingssysteem:

Type Chromecast:

Ziggo GO versie:

Ip adres van het apparaat: Zoek ik op.

Chrome cast gereset (power cycle):

Wat is er geprobeerd om het probleem op te lossen:


 

angela.timmer76
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem lijkt opgelost. Ik kan weer streamen.

 

Bekijk in context

Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 603Posts
  • 73Oplossingen
  • 118Likes

Fijn 🙂 ...