Bedankt voor jullie melding @Anja_Sérignan en @angela.timmer76
Zwaar balen dat het streamen/casten van de Ziggo GO app sinds gisteren niet meer werkt. Er is gisteren een grote internetstoring geweest, waardoor ZiggoGo helemaal plat lag. Het niet kunnen streamen/casten lijkt hier een nasleep van te zijn.
We hebben meerdere meldingen binnen gekregen en zijn aan het onderzoeken waar dit precies vandaan komt.
Zouden jullie je gegevens willen invoeren op jullie profielpagina ( alleen wij moderators kunnen deze gegevens zien) en daarnaast de volgende vragen willen beantwoorden?
Klantnummer: Zoek ik op, wanneer de gegevens ingevuld zijn.
Gebruikersnaam: Zoek ik op.
Type Device waarmee de klant wil casten:
Besturingssysteem:
Type Chromecast:
Ziggo GO versie:
Ip adres van het apparaat: Zoek ik op.
Chrome cast gereset (power cycle):
Wat is er geprobeerd om het probleem op te lossen: