Zei je Kaas @Jamyla dat werkt ik ben er.
Ik heb zelf weinig last tot geen storing dan ben ik benieuwd waar het aan kan liggen.
Heb je tijdens het streamen iets van apparaten liggen die storing kunnen geven.
Beste is de Chromecast op de 5GHz een verbinding te geven, die band is vrij schoon.
In je modem hoe staat daar de boel afgeregeld, als je inlogt op http://192.168.178.1
Je gaat naar geavanceerde instellingen dan naar draadloos
Let op mijn wifi staat grijs omdat deze uit staat, maar deze instellingen kan je overnemen:
Ga daarna eens naar optie Beveiliging en kies voor Firewall
En stel deze zo in. Hopelijk zal je streaming beter gaan.
Als dit niet beter gaat dan lijkt het mij beter even je Signaal te laten controleren door even foto van je aansluiting te plaatsen waar Ziggo het huis binnen komt (Meterkast/woning)
En ook de Up en downstream waardes van je modem
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?