PV2.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Streamen Ziggo Go app

Ik kan via de go app alle zenders zien. Zodra ik naar mijn tv wil streamen (via Apple tv) lijkt willekeur op te treden. De ene zender wil wel de andere is niet toegestaan. Het lijkt erop dat de drie NPO's wel kunnen en de commerciële zenders niet. Al is het soms ook gelukt RTL te streamen. Replay lukt sowieso nooit. Weet iemand hoe ik deze beperkingen eraf kan halen? En waarom het de ene keer wel kan en de andere keer niet?

1 Reactie 1
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @PV2. 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Het kan zijn dat Ziggo afspraken heeft met zenders en die maken het dan niet mogelijk om te streamen. In ieder geval, replay TV is zo ie zo niet mogelijk, maar dat heb je al ontdekt. Normaal gezien zouden veel live zenders wel gewoon moeten kunnen streamen. Heb je misschien je abonnement gewijzigd? Dan zou het kunnen dat je account nog niet helemaal geüpdatet is, achter de schermen. Iemand van Ziggo zal dan met je mee moeten kijken wat er aan de hand is en die kunnen dan een reset uitvoeren om je alsnog te kunnen laten streamen. 

In ieder geval, het streamen naar je Apple TV zou gewoon moeten kunnen, zonder beperkingen, mits Ziggo geen afspraken heeft gemaakt dat het niet mag. Maar je zegt dat het soms wel werkt en soms niet, dan zou het iets technisch kunnen zijn. Ik kan het jammer genoeg niet voor je testen, heb namelijk de Ziggo GO app niet op mijn telefoon. Weet wel dat je het best via 2,4GHz kan kijken, als je verder van je Apple TV zit en ander, als je er in de buurt zit, gewoon via 5GHz (en geef deze beide kanalen een andere naam, dat wil ook nog wel eens helpen). De app al een keer opnieuw geïnstalleerd? 

Mocht het nu een probleem blijven, noteer hier dan met welke telefoon je wil streamen naar je Apple TV. Geef dan ook de juiste firmware versie aan en ook die van de Ziggo GO app. En geef nog even aan welke Apple TV je hebt met welke iOS versie. Daarmee help je de mensen van Ziggo weer een stuk verder en is het misschien makkelijker uitzoeken. 

Uitgelicht topic