Vraag
Reacties
Oplossing
Hardy57
Level 2

Streamen Ziggo GO middels Airplay lukt niet meer na update iOs 18.4.1

Ik zag al meer problemen met streamen vanaf een iPhone naar een TV met Ziggo Go. Tot nu toe werkte dat perfect maar nu niet meer. Ik zag dat het wellicht met een software update van Apple te maken heeft. Ik heb nu iOs 18.4.1 op mijn iPhone. Alle andere apps werken wel met Airplay. Alleen Ziggo Go niet. De suggesties om een inlogcode te laten gebruiken bij de verbinding met de TV biedt ook geen oplossing. Ligt het nu aan Apple of aan Ziggo en zijn er nog tips? Groet Hardy.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hardy57
Level 2
Topicstarter

Ja hoor het probleem zat hem in de iOS 18.4 Met iOS 18.5 kan je weer Ziggo Go streamen naar Samsung en LG TV’s!!!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Theotje
Level 11

Is de Ziggo go app up to date ? en/of  eventueel de Ziggo go app verwijderen en opnieuw instaleren.

0 Kudos
TV2
Level 9

Je iPhone is up to date qua besturingssysteem.

Je kunt ook nog proberen je toestel opnieuw op te starten en/of de ziggo app volledig te sluiten.

0 Kudos
Hardy57
Level 2
Topicstarter

Dank. Ja allemaal gedaan. Helpt helaas niet.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Goedendag! Wat jammer om te zien dat de gedeelde tips nog geen succes hebben geboden, dan moeten we natuurlijk nog verder kijken.

Rondom het internet, zowel je telefoon als de tv zijn verbonden met hetzelfde netwerk? 
Ook mag je dit nog eens testen via Ziggo Go online. We horen graag nog van je!

Hardy57
Level 2
Topicstarter
  • Ja hoor. En hier heeft het altijd gewerkt. Alle relevante apps gewist en weer geinstalleerd. TV en wifi op nieuw opgestart. Ik kan vanuit alle apps streamen behalve met Ziggo Go. Ook met screen mirroring lukt het niet. Alle apps zoals youtube, maar niet met Ziggo Go. 
    e7616f1b-d68a-472d-a896-393af2ec94c2.jpeg

 als ik het zo doe krijg ik dit op mijn iPhone en de TV te zien:

IMG_5833.png

En op de normale manier blijft de app hangen als volgt:
  • IMG_5835.png

0 Kudos
Hardy57
Level 2
Topicstarter

Ik vrees dat het aan de laatste update van iOS 18.4.1 ligt. Daarna ontstond het probleem. Dan werkt Ziggo Go niet meer. Volgens sommige fora niet naar Samsung en LG televisies. Volgende week komt iOS 18.5 uit met hopelijk een Airplay update.

0 Kudos
TV2
Level 9

18.5  bevat waarschijnlijk ook een oplossing voor beveiliging van Airplay.

Hopelijk is hiermede je probleem opgelost.

Hardy57
Level 2
Topicstarter

Ja hoor het probleem zat hem in de iOS 18.4 Met iOS 18.5 kan je weer Ziggo Go streamen naar Samsung en LG TV’s!!!

TV2
Level 9

Tekst verwijderd vorige post niet goed gelezen.

0 Kudos