Ik zag al meer problemen met streamen vanaf een iPhone naar een TV met Ziggo Go. Tot nu toe werkte dat perfect maar nu niet meer. Ik zag dat het wellicht met een software update van Apple te maken heeft. Ik heb nu iOs 18.4.1 op mijn iPhone. Alle andere apps werken wel met Airplay. Alleen Ziggo Go niet. De suggesties om een inlogcode te laten gebruiken bij de verbinding met de TV biedt ook geen oplossing. Ligt het nu aan Apple of aan Ziggo en zijn er nog tips? Groet Hardy.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja hoor het probleem zat hem in de iOS 18.4 Met iOS 18.5 kan je weer Ziggo Go streamen naar Samsung en LG TV’s!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is de Ziggo go app up to date ? en/of eventueel de Ziggo go app verwijderen en opnieuw instaleren.
Je iPhone is up to date qua besturingssysteem.
Je kunt ook nog proberen je toestel opnieuw op te starten en/of de ziggo app volledig te sluiten.
Dank. Ja allemaal gedaan. Helpt helaas niet.
Goedendag! Wat jammer om te zien dat de gedeelde tips nog geen succes hebben geboden, dan moeten we natuurlijk nog verder kijken.
Rondom het internet, zowel je telefoon als de tv zijn verbonden met hetzelfde netwerk?
Ook mag je dit nog eens testen via Ziggo Go online. We horen graag nog van je!
als ik het zo doe krijg ik dit op mijn iPhone en de TV te zien:
En op de normale manier blijft de app hangen als volgt:
Ik vrees dat het aan de laatste update van iOS 18.4.1 ligt. Daarna ontstond het probleem. Dan werkt Ziggo Go niet meer. Volgens sommige fora niet naar Samsung en LG televisies. Volgende week komt iOS 18.5 uit met hopelijk een Airplay update.
18.5 bevat waarschijnlijk ook een oplossing voor beveiliging van Airplay.
Hopelijk is hiermede je probleem opgelost.
Ja hoor het probleem zat hem in de iOS 18.4 Met iOS 18.5 kan je weer Ziggo Go streamen naar Samsung en LG TV’s!!!
Tekst verwijderd vorige post niet goed gelezen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.