Svo1979
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing via ziggo go app boj bekijken crime investegation

Hoi! Sinds deze week kunnen we het zender crime investegation niet meer bekijken via de app, dus ook niet naar dr tv streamen.  Via de gewone weg tv kijken op dit zender kan wel.  Hij heeft als foutcode (-2031)  en heb gehoord dat dat met verbinding te maken heeft. Heb het op verschillende manieren al geprobeerd te bekijken , via 4 g, Dicht bij de Wi-Fi en ook op de slaapkamer Ik heb de app er al opnieuw opgezet. Maar blijft het probleem aangeven. Voor deze week hadden we er geen last van. Bij  mijn partner geeft hij hetzelfde weer. Hopelijk heeft iemand een oplossing voor mij, zodat we ook weer boven dit zender kunnen bekijken. 

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10741Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2554Likes

Hoi @Svo1979 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Sorry dat je nog geen bericht hebt gekregen van iemand van Ziggo. Maar heb je het probleem nog altijd? Heb je het ook al eens bij iemand anders geprobeerd op Wifi? Of eventueel je router/modem van Ziggo even van het stroom gehaald en weer opnieuw aangezet. Het is natuurlijk heel lastig als iets niet werkt en dat moet dan opgelost worden. Ik hoop dat er nog iemand is die meer kan vertellen en anders even wachten op iemand van Ziggo. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3764Reacties
  • 349Oplossingen
  • 686Likes

Hey @Svo1979 en welkom hier, 

Ik sta er net als EnergieBoy van te kijken dat je nog niet eerder een reactie hebt ontvangen op jouw bericht dus ook vanuit ons, sorry! 

Goed dat je zelf al een andere verbinding hebt gecheckt en meerdere apparaten. Ik heb voor je gekeken of het zenderpakket Movies & Series XL juist staat en dit is het geval dus ook daar mag het niet mislopen. Ik ben benieuwd naar het antwoord op de vragen die EnergieBoy stelt dus we horen graag van je. 

Uitgelicht topic