Idee voor de dames/heren van Ziggo.
Is ergens een ziggo storing, of er is een komende dreigende storing
In ziggo algemeen.
Stuur ALLE leden, klanten middels een bericht.
Geacht member,
Er komen meldingen bij ziggo binnen.
V.w.b. de volgende storing.
En ziggo schrijft.
U KUNT hier problemen van ondervinden.
Het ligt niet aan u, maar aan ziggo.
Zoek niet verder , bel niet.
Probleem is bekend bij ons.
En ziggo opend een nieuw topic
UPDATE LOPENDE STORINGEN, MET DATUM EN TIJD.
En hierachter de status van de storing.
Want klantenservice
WEET TÓCH VAN NIETS.
die kunnen maar èèn zin vertellen.
Haal de stroom er maar eens af, wacht 30 seconden, en start meer weer op.
Ziggo
Zo laat u de veel klanten met een duur abonnement niet met lege handen staan.
En zo wordt voorkomen dat een klant ZÈLF gaat prutsen aan de instellingen, terwijl hier àlles goed staat.
Ziggo, dit scheelt hèèl veel ergenis en hartkloppingen bij uw klanten.
Groet, Henk.