Vraag
Reacties
Oplossing
willy.hemelrijk
Level 2

Storing Ziggo go: oeps er is iets misgegaan

 
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@willy.hemelrijk 

Krijgt u deze mededeling zodra u de ZiggoGo app opstart of krijgt u deze melding als u een bepaald programma wilt bekijken?
Wat misschien kan helpen is om linksboven via :ab_profielen:Profielen naar :interface_go_instellingen: instellingen te gaan. In het menu selecteert u dan Account en profielen, onderaan deze pagina kunt u dan Uitloggen.

Als u na het opnieuw opstarten van de app weer opnieuw inlogt, is het probleem wellicht verholpen.

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @willy.hemelrijk 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Ietsje meer informatie is wel handig om verder te kunnen helpen. Gaat het Ier om alle versies van ZiggoGo?

0 Kudos
willy.hemelrijk
Level 2
Topicstarter

Het gaat om een foutmelding bij de Ziggo Go app, en ook via de browser. Ik heb de app al vaak verwijderd en weer teruggezet. Eerst kon ik via google: ziggo.nl nog wel tv kijken op mijn Motorola smartphone maar nu zegt Ziggo eerst oeps, en vervolgens dat ik geen abonnement heb. De tv doet het wel gewoon, maar ja, dat is niet via Ziggo go.

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@willy.hemelrijk 

Krijgt u deze mededeling zodra u de ZiggoGo app opstart of krijgt u deze melding als u een bepaald programma wilt bekijken?
Wat misschien kan helpen is om linksboven via :ab_profielen:Profielen naar :interface_go_instellingen: instellingen te gaan. In het menu selecteert u dan Account en profielen, onderaan deze pagina kunt u dan Uitloggen.

Als u na het opnieuw opstarten van de app weer opnieuw inlogt, is het probleem wellicht verholpen.

0 Kudos
willy.hemelrijk
Level 2
Topicstarter

Het is direct gelukt. Dank u wel voor de goede tip. Ik zie hier dat meer mensen met dit probleem worstelen, maar ik weet niet hoe ik ze moet antwoorden. Het was al een hele klus om dit antwoord te mogen geven, want ik wist mijn wachtwoord niet dat passwords voor mij bewaart, maar dat vulde nu niet automatisch het wachtwoord in. Ingewikkeld allemaal, maar ik kan nu in ieder geval weer tv kijken op mijn telefoon. Dank u wel. U bent er beter in gespecialiseerd dan de helpdesk van Ziggo. 

Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Beste @willy.hemelrijk 

Dank voor het compliment en bovenal ben ik blij dat het is opgelost!

0 Kudos