Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijgt u deze mededeling zodra u de ZiggoGo app opstart of krijgt u deze melding als u een bepaald programma wilt bekijken?
Wat misschien kan helpen is om linksboven via Profielen naar
instellingen te gaan. In het menu selecteert u dan Account en profielen, onderaan deze pagina kunt u dan Uitloggen.
Als u na het opnieuw opstarten van de app weer opnieuw inlogt, is het probleem wellicht verholpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @willy.hemelrijk
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Ietsje meer informatie is wel handig om verder te kunnen helpen. Gaat het Ier om alle versies van ZiggoGo?
Het gaat om een foutmelding bij de Ziggo Go app, en ook via de browser. Ik heb de app al vaak verwijderd en weer teruggezet. Eerst kon ik via google: ziggo.nl nog wel tv kijken op mijn Motorola smartphone maar nu zegt Ziggo eerst oeps, en vervolgens dat ik geen abonnement heb. De tv doet het wel gewoon, maar ja, dat is niet via Ziggo go.
Krijgt u deze mededeling zodra u de ZiggoGo app opstart of krijgt u deze melding als u een bepaald programma wilt bekijken?
Wat misschien kan helpen is om linksboven via Profielen naar
instellingen te gaan. In het menu selecteert u dan Account en profielen, onderaan deze pagina kunt u dan Uitloggen.
Als u na het opnieuw opstarten van de app weer opnieuw inlogt, is het probleem wellicht verholpen.
Het is direct gelukt. Dank u wel voor de goede tip. Ik zie hier dat meer mensen met dit probleem worstelen, maar ik weet niet hoe ik ze moet antwoorden. Het was al een hele klus om dit antwoord te mogen geven, want ik wist mijn wachtwoord niet dat passwords voor mij bewaart, maar dat vulde nu niet automatisch het wachtwoord in. Ingewikkeld allemaal, maar ik kan nu in ieder geval weer tv kijken op mijn telefoon. Dank u wel. U bent er beter in gespecialiseerd dan de helpdesk van Ziggo.
Beste @willy.hemelrijk
Dank voor het compliment en bovenal ben ik blij dat het is opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.