Sopfietje
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Steeds weer inloggen op de ziggogo app

Hallo,

Sinds een paar dagen vraagt de app op mijn samsung tablet steeds om opnieuw in te loggen. Heb ik eerder nooit gehad. Kan hiervoor ergens een instelling gewijzigd worden? Ik vind dit nl erg irritant.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sopfietje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo. App verwijderd, tablet gereset, app geïnstalleerd en nu gaat het goed.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4106Reacties
  • 396Oplossingen
  • 845Likes

Ik kan mij voorstellen dat dit irritant is @Sopfietje, je zit er niet op te wachten dat je continu bezig bent met het opnieuw inloggen. Ervaar je dit probleem alleen op dit apparaat? Of heb je ook nog andere apparaten waarop je de Ziggo Go app gebruikt? Als het alleen voorkomt op dit apparaat dan ben ik benieuwd of een herinstallatie helpt en om wat voor apparaat het gaat. We horen graag weer van jou. 

Sopfietje
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo. App verwijderd, tablet gereset, app geïnstalleerd en nu gaat het goed.

Bekijk in context

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4106Reacties
  • 396Oplossingen
  • 845Likes

Super om te lezen! Dank voor je terugkoppeling en geniet van de rest van jouw dag 🙂 

Uitgelicht topic