Hi @Theo03,
Ik had goede hoop dat dit probleem zou opgelost worden met een ander mysterieus scenario, waarbij het klantnummer willekeurig (ver)wisselde met een oud nummer. Dat is opgelost, maar heeft dus helaas niet bij jou voor resultaat gezorgd.
In het verleden gebeurde dit omdat de app op de achtergrond crashte. Ook dit zien we echter niet meer voorkomen laatste tijd. Ervaar je dit alleen bij Ziggo GO of zijn er ook nog andere apps waar je soms opnieuw moet inloggen?
Ga ook eens naar [Instellingen] > [Apps] > [Ziggo GO]
- Verwijder daar voor de zekerheid eerst de cache via [Opslag] > [Cache legen] en [Gegevens wissen]. Na deze handeling moet je sowieso eenmalig opnieuw inloggen.
- [Wis machtigingen bij niet gebruik app] > Indien deze aan staat, zet deze uit
- [Mobiele gegevens] > [Gegegevensgebr. achtergrond toestaan] > Indien deze uit staat, zet deze aan
Om misverstanden te voorkomen: De laatste 2 instellingen zouden geen verschil mogen maken, ook als je machtigingen wissen aan en gegevensgebruik uit hebt, hoort dit normaal te werken, maar het is wel het testen waard. Indien het geen verschil maakt, kun je ze weer terugzetten naar de originele instelling.