Witzgo
Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Steeds opnieuw moeten inloggen op Ziggogo.tv

Na het grote probleem met ziggogo van afgelopen week (en waarschijnlijk daaropvolgend een tijdelijke oplossing) heb ik sinds een paar dagen een nieuw dingetje:

De website vraagt mij steeds om opnieuw in te loggen, zelfs meermaals per dag.
Daarna moet ik natuurlijk weer opnieuw kiezen voor mijn voorkeursprofiel etc...

 

Er raakt niets kwijt, maar het is vreselijk irritant. Ik gok op een cookie-probleem (zoals

voorheen) maar dan net even anders.

 

Ik gebruik Firefox, laatste versie.

 

Ben ik de enige of is dit herkenbaar?

 

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

71 Reacties 71
papareese
Stamgast
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik moest zojuist weer opnieuw inloggen, nadat ik gisteren nog ingelogd was. Maar eens kijken hoe het morgen gaat...

 

Witzgo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik vermoed (nu) dat het kan komen als je een venster (of de hele computer) afsluit zonder eerst netjes het programma, dat je eerder aan het kijken was, af te sluiten.
Vind ik wel nog steeds een aanfluiting op cookie-gebied als dat zo is... En ik kan het verschijnsel nog altijd niet helemaal vermijden.

papareese
Stamgast
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes


@Witzgo  schreef:

Ik vermoed (nu) dat het kan komen als je een venster (of de hele computer) afsluit zonder eerst netjes het programma, dat je eerder aan het kijken was, af te sluiten.
Vind ik wel nog steeds een aanfluiting op cookie-gebied als dat zo is... En ik kan het verschijnsel nog altijd niet helemaal vermijden.


Ik weet dat Edge inderdaad meldt, wanneer de browser niet "netjes" is afgesloten. Maar ik gebruik Chrome als primaire browser, en heb de Ziggo.go web-applet ook uit vanuit Chrome geïnstalleerd. Ook het handmatig vastleggen van de cookies, zoals eerder voorgesteld, heb ik al toegepast. Toch moest ik zonet weer "gewoon" inloggen, nadat ik gisteren netjes alles had afgesloten, vóórdat ik de hele pc uitzette.

Wel is het zo dat steeds meer websites om toestemming *blijven* vragen om cookies te plaatsen, nádat ik die toestemming al talloze keren heb gegeven. Zou dat hetzelfde issue zijn?

 

papareese
Stamgast
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Oké, ik heb nu voor het eerst 3x achter elkaar *NIET* opnieuw hoeven in te loggen. Tijd voor voorzichtig optimisme?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4439Posts
  • 450Oplossingen
  • 1241Likes

Hey goedemorgen @papareese en de rest! 

Super om te lezen dat het merkbaar beter gaat, dit zien we ook aan deze kant terug. Als jullie hier toch opnieuw tegenaan lopen, laat het dan vooral weten! Jullie feedback is heel erg waardevol. 

Witzgo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Da's zeker een grapje. Wat was dan de Ziggo-oplossing?

Ik moest zopas weer opnieuw inloggen. Kan het zijn dat jullie cookies niet op tijd worden geplaatst?


P.S.: de uitwisseling TV/PC-bewaard is ook niet goed. Maar okee, dat is wellicht een ander topic waard.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49579Posts
  • 3051Oplossingen
  • 11095Likes

Geen grap, ik hoef niet meer in te loggen. @Witzgo 

 

Wat is het verschil in TV en PC bewaard?

papareese
Stamgast
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes


@Witzgo  schreef:

Da's zeker een grapje. Wat was dan de Ziggo-oplossing?

Ik moest zopas weer opnieuw inloggen. 


 Ik heb sinds mijn vorige bericht echt nog niet opnieuw hoeven inloggen. Maar ik kan je niet zeggen wat Ziggo nu precies heeft veranderd, ik heb er zelf in ieder geval niets voor hoeven doen. 

Mocht het probleem zich toch weer voordoen, kan je er op rekenen dat ik dat hier een minuut later kom melden!

Witzgo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Bert-- ik kijk iets half af op de TV, wil het verder kijken op de PC, en moet toch weer opnieuw beginnen. Of vice versa.

Zeker als het gaat om een commerciële zender (met al die ondoorspoelbare reclames) is dat

baie irriterend.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49579Posts
  • 3051Oplossingen
  • 11095Likes

@Witzgo Welk abonnement heb je?

Als je een programma opneemt, dan kun je de reclames doorspoelen.

Met replay kun je de reclames niet doorspoelen.

Witzgo
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hi Bert, het gaat niet om opnames, het gaat om 'verder kijken'. Als ik alles zou opnemen, zat ik nu al aan 1000% van mijn cloud 😉

papareese
Stamgast
  • 52Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes


@papareese  schreef:

Mocht het probleem zich toch weer voordoen, kan je er op rekenen dat ik dat hier een minuut later kom melden!

Ik kan melden dat ik nog niet opnieuw heb hoeven inloggen. Ik weet niet wat er veranderd is, maar ik ben tevreden! 

👍

Uitgelicht topic