Witzgo

Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Steeds opnieuw moeten inloggen op Ziggogo.tv

Na het grote probleem met ziggogo van afgelopen week (en waarschijnlijk daaropvolgend een tijdelijke oplossing) heb ik sinds een paar dagen een nieuw dingetje:

De website vraagt mij steeds om opnieuw in te loggen, zelfs meermaals per dag.
Daarna moet ik natuurlijk weer opnieuw kiezen voor mijn voorkeursprofiel etc...

 

Er raakt niets kwijt, maar het is vreselijk irritant. Ik gok op een cookie-probleem (zoals

voorheen) maar dan net even anders.

 

Ik gebruik Firefox, laatste versie.

 

Ben ik de enige of is dit herkenbaar?

 

75 Reacties 75
pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

INmiddels lijkt ie niet meer uit te loggen!

opgelost.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5786Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@pj1

Fijn dat het bij jou is opgelost en je dit hier laat weten, dankjewel. Verder een fijne dag gewenst 🙂

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Jamyla  schreef:

@pj1

Fijn dat het bij jou is opgelost en je dit hier laat weten, dankjewel. Verder een fijne dag gewenst 🙂


Fijn voor @pj1 dat het voor hem opgelost lijkt te zijn, maar ik moest nu net weer "gewoon" opnieuw inloggen...

pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

Ik was ook te vroeg blij, gisteren alweer 2 x in moeten loggen tussendoor!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@pj1 en papareese, zo te lezen is het opnieuw tijd voor actie! 

 

Welke versie van de app gebruiken jullie? 

pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

versie Build: 4.33.12 (8b407d3, 2021-05-31)

 

logt uit wanneer ie wil, maar vaak als je overschakelt, (b.v van tv kijken naar bewaard)

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Build: 4.33.12 (8b407d3, 2021-05-31)

 

Zelfde versie als @pj1.

 

Logt bij mij alleen uit wanneer ik de pc uitschakel. Ik heb letterlijk nog *nooit* opnieuw moeten inloggen *tijdens* een sessie. Wanneer ik de app de eerste keer opstart, moet ik de helft van de tijd inloggen, de helft van de tijd ben ik al automatisch ingelogd. Er zit geen enkel patroon in. Ik heb al eens twee weken niet hoeven inloggen, maar de laatste weken bijna elke dag.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5786Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag allen!

Het lijkt mij ook bloedirritant als je elke keer weer opnieuw moet inloggen. Je kiest tenslotte niet voor niks voor 'onthoud mijn gegevens'.

Het probleem via www.ziggogo.tv is inderdaad bij ons bekend en dat is bij onze experts ook in onderzoek.

 

Alleen is het me nu niet duidelijk of er ook gebruikers zijn die die probleem echt via de Ziggo GO app ervaren. 
Als dat wel het geval is, staat het los van het issue met de browserversie. Check dan eens of apps actief staan op je apparaat zoals prestatieverbeteraars of app optimalizers. 

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Was het niet zo dat de Ziggo app onlangs is uitgeschakeld? Ik heb het hier over Windows.

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Witzgo  schreef:

Was het niet zo dat de Ziggo app onlangs is uitgeschakeld? Ik heb het hier over Windows.


Dat klopt. De op zichzelf staande Windows 10 App wordt niet meer ondersteund en werkt ook niet meer. Het gaat hier om de zogenaamde browser-app, die (simpel gezegd) gebruik maakt van jouw default browser-engine. Ik kende het verschil eerst ook niet, totdat de losse app er in een keer mee stopte.

 

Klik maar eens met links op de snelkoppeling van Ziggo GO en ga naar "Eigenschappen", dan zie je in "Beginnen in:" een verwijzing naar de browser waarmee Ziggo GO wordt uitgevoerd. Bij mij staat daar bijvoorbeeld "C:\Program Files\Google\Chrome\Application".

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Jamyla  schreef:

Goedemorgen @Witzgo,

 

Ik lees al lange tijd een hoop frustratie wat betreft het inloggen in de Ziggo GO.

Zoals andere gebruikers ook aangeven hier op het forum, is dit probleem bij ons op de radar. Ik vind het dan wel erg jammer om je hier beledigend uit te laten over onze programmeurs.

Het is niet dat we er niet mee bezig zijn dit op te lossen, maar er zijn meer zaken die opgelost moeten worden en daardoor kost het tijd.

Ik verzoek je dan ook vriendelijk de definitieve oplossing af te wachten.


Inmiddels zijn we maanden verder en nog geen oplossing, iedere paar dagen opnieuw inloggen in ZiigoGoTV in met Edge op 2 laptops met Windows 10 pro, alles volledig geüpdate en standaard ingesteld, geen blokkers of antivirus/malware van derden.

 

Is het probleem nog op de radar of is het buiten het radar beeld geraakt?

 

In de Android app hoef ik nooit opnieuw in te loggen in de Ziggo Go app.

Pamali

Level 2
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het zelfde op mijn samsung tablet tab a st-m510

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bert, @Pamali en anderen,

 

Het probleem is al enige tijd in onderzoek, maar helaas nog zonder oplossing. De meeste informatie hebben jullie al gegeven (voor de volledigheid en nieuwe melders: De browser + versie, hoe lang dit al speelt en of er een patroon in zit), maar we zijn nu tevens ook benieuwd naar het totaal aantal apparaten binnen het huishouden/de gegevens waar Ziggo GO op wordt gebruikt.

leo0054

Level 9
  • 261Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@Alex 

Ik gebruik Ziggo-go op 2 desktop pc's, 1 laptop en 2 tablets. Op 1 na via de browser, echter niet alle via dezelfde browser. 1 tablet draait via de app. De andere (exact de zelfde) tablet die via de browser draait kan niet draaien via de app. 

Op het ene apparaat blijft ziggo-go wel ingelogd, op het andere niet. Maar soms is het apparaat waarop ziggo-go altijd draait toch weer uitgelogd. Er is geen touw aan vast te knopen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Op 1 Windows machine Edge Versie 93.0.961.52 (Officiële build) (64-bits).

Daarmee is het probleem.

En 1 telefoon, maar daar blijft hij ingelogd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Op 1 Windows machine Edge Versie 93.0.961.52 (Officiële build) (64-bits).

Daarmee is het probleem.

En 1 telefoon, maar daar blijft hij ingelogd.

Helder, dank je. We onderzoeken het nu ook specifiek voor Windows/browser, maar de reden van de vraag is de mogelijkheid dat er veel apparaten gebruik van maken en er mogelijk een ander apparaat daardoor afgegooid wordt. Als je slechts op 2 apparaten Ziggo GO gebruikt, lijkt dat niet aan de orde.

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Alex  schreef:

Op 1 Windows machine Edge Versie 93.0.961.52 (Officiële build) (64-bits).

Daarmee is het probleem.

En 1 telefoon, maar daar blijft hij ingelogd.

Helder, dank je. We onderzoeken het nu ook specifiek voor Windows/browser, maar de reden van de vraag is de mogelijkheid dat er veel apparaten gebruik van maken en er mogelijk een ander apparaat daardoor afgegooid wordt. Als je slechts op 2 apparaten Ziggo GO gebruikt, lijkt dat niet aan de orde.


Hier hetzelfde, 1 smartphone zonder uitloggedrag, en 1 W10 Pro PC, alleen dan met een andere browser (Chrome versie 93.0.4577.82). Ook mijn PC blijft voortdurend uitloggen. Soms blijft hij ingelogd, maar dat is de laatste tijd eerder uitzondering dan regel.

Héél soms kijkt mijn dochter ook Ziggo via haar smartphone, maar dan heb ik het over minder dan eens per maand. Dat is verwaarloosbaar, en verklaart zeker niet het bijna dagelijks uitloggen.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het wordt weer slechter. Een nieuw ingehuurde programmeur?

Maak al die cookies nou eens gewoon permanent!

(En ja: ik kreeg de vorige keer dat ik iets soortgelijks suggereerde de wind van voren, maar toch...)

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

 

Op de achtergrond wordt hier nog steeds hard aan gewerkt. Afgelopen maandag is hiervoor iets aangepast in de systemen. Willen jullie laten weten of je sindsdien (of vanaf nu) nog steeds dezelfde problemen ervaren m.b.t. constant opnieuw moeten inloggen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Alex Hier deze week niet opnieuw in hoeven loggen.

Uitgelicht topic