Witzgo

Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Steeds opnieuw moeten inloggen op Ziggogo.tv

Na het grote probleem met ziggogo van afgelopen week (en waarschijnlijk daaropvolgend een tijdelijke oplossing) heb ik sinds een paar dagen een nieuw dingetje:

De website vraagt mij steeds om opnieuw in te loggen, zelfs meermaals per dag.
Daarna moet ik natuurlijk weer opnieuw kiezen voor mijn voorkeursprofiel etc...

 

Er raakt niets kwijt, maar het is vreselijk irritant. Ik gok op een cookie-probleem (zoals

voorheen) maar dan net even anders.

 

Ik gebruik Firefox, laatste versie.

 

Ben ik de enige of is dit herkenbaar?

 

75 Reacties 75
papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Witzgo  schreef:

O, ik sprak voor mijn beurt. Zojuist weer spontaan uitgelogd. Meh.
Ligt het aan mij of zit er weer iemand aan de site te rommelen?


Bij mij werkt het nog steeds naar behoren. 

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik zie nu in Firefox 14 cookies voor ziggogo.tv

Eén daarvan staat op "expire" morgenavond. Ik ga dan weer even checken.

En ja: theoretisch kan ik ook Edge gebruiken, maar ik heb dezelfde truc gebruikt bij Chrome en Firefox.

En (tot mijn verdriet -- maar da's een ander verhaal ;--) draaien die tegenwoordig allemaal op Chromium.

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@papareese  schreef:
...

Bij mij werkt het nog steeds naar behoren. 


Helaas, ik moest daarnet toch weer inloggen... 😬

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Na nog een paar dagen: geen probleem meer.

Ik heb wel een zo kort mogelijke URL ingevuld, dus iets als "ziggogo.tv" zonder extra poespas.

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Witzgo  schreef:

Na nog een paar dagen: geen probleem meer.

Ik heb wel een zo kort mogelijke URL ingevuld, dus iets als "ziggogo.tv" zonder extra poespas.


Oké, dan gebruik je dus de browser i.p.v. de web-app. Ik moest daarnet weer "gewoon" opnieuw inloggen.

Ik zou willen dat dat mijn grootste probleem was, maar het blijft irritant...

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hetzelfde gebeurt nu weer. 2x vandaag.

 

Is er toevallig nogmaals een (andere) programmeur bezig om het cookie-beleid te herschrijven?

Windows phone g

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké zeer herkenbaar allemaal op dit forum, het ligt dus niet aan ons maar aan Ziggo zelf, die weet blijkbaar niet hoe hun product hoort te werken.

 

Het werkt hopeloos! Op mijn Android telefoon logt de app nu om de haverklap uit, ik heb alle mogelijk instellingen aangepast en nagelopen maar telkens moet ik opnieuw inloggen. Totale onzin dat er opnieuw inloggen en inderdaad zeer irritant, ik vind het de zoveelste problemen met rommel die niet goed werkt.

 

Waarom moet de app inloggen als de app zelf besluit dat te controleren moet die dat ook onthouden!!! Automatisch invullen werkt niet!!!

 

Wederom een niet goed getste software update die de gebruiker maar verder moet uitzoeken en testen, echt wat een belachelijke rommel voor zoveel geld per maand en dat als er tegenwoordig zoveel alternatieven zijn.

 

Internet haalt nooit de snelheid die is beloofd, zou hier nu 600mb moeten zijn, is meestal zegt de test net boven de 300mb

Windowsapp wordt niet meer ondersteund!!! Nog steeds het meest gebruikt op pc en laptop!!! Geen duidelijke communicatie wat te doen.

En dan u weer steeds inloggen als je de volgende aflevering verwacht, de app gaat zelf naar de volgende aflevering aan en logt dan uit!!!

 

Nergens in de faq een duidelijke verklaring, na lang zoeken kom ik hier terecht, het lijkt op elkaar, echter bij jullie gebeurt het op pc/laptop in de browser en de app, bij mij gebeurt het nu op 3 verschillende android SMART! telefoons, alle updates en instelling geprobeerd, op wifi mobiele provider wel geen toestemming, ik wil een product gebruiken en niet uitvinden!

Het valt op dat sbs, rtl en national dat eerder doen dan NPO. Maar het gebeurt bij het aanzetten en bij het starten van iets wat je wilt kijken, en het ergste is nog wel dat het niet altijd gebeurt?!?

Dit probleem speelt hier nu 4/5 weken en ik heb dat inlog probleem daarvoor nooit gehad.

 

Na vele jaren, zeg ik door deze ellende met de app en de overige mogelijkheden om tv te kijken, overweeg ik nu mijn hele abonnement voor tv op te zeggen.

Zeer ontevreden, review punten kunnen helaas niet in de min, u scoort nu een volle -10. Heeft uzelf wel gezien hoeveel negatieve reacties er overal staan en dan telkens een houding alsof het probleem bij de gebruiker zit!

PS Met U bedoel ik iedereen die voor Ziggo durft te werken, het product dat u vertegenwoordigd zit, zoals overal te lezen, in de praktijk vol storingen. 

Windows phone g

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas wordt ik ook helemaal niet goed van dat "steeds opnieuw inloggen voor ziggo tv!"

 

Zoals ik het zie is er een soort tweeweg autorisatie met de servers van ziggo en als die geen verbinding krijgen met de databank daar (door te weinig beschikbare verbindingen en server capaciteit) dan moet de gebruiker opnieuw inloggen met wachtwoord om toch een controle te kunnen doen.

Dat doen ze dan voor de rechten maar wel ontzettend ten koste van ons, gebruikers zijn nu de dupe.

Is er ergens een optie dit topic weer op niet opgelost te zetten?

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Windows phone g  schreef:


(...)

 

Is er ergens een optie dit topic weer op niet opgelost te zetten?


Inderdaad. De gegeven oplossing werkt namelijk niet voor iedereen. Ik moet nog steeds op gezette tijden opnieuw inloggen. Lang niet altijd, maar nog steeds veel te vaak. Op de Android phone nooit.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Eerder werkte het. Nu (al)weer niet. Ik vermoed dat er iemand aan de knoppen zit te draaien, maar hij of zij denkt dat het een ouwe radio is. Dit is niet fijn.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik kan me voorstellen dat het werken aan een ingewikkelde website als ziggogo.tv heel lastig is, maar als de programmeur die ik zelf ben, zou ik zeggen: "kleine stapjes" en "goed communiceren". Volgens mij zijn hier nog stappen in te zetten.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Vandaag alweer 2x opnieuw moeten inloggen.
Hebben jullie wellicht weekendprogrammeurs ingehuurd tegen een laag tarief?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Witzgo,

 

Ik lees al lange tijd een hoop frustratie wat betreft het inloggen in de Ziggo GO.

Zoals andere gebruikers ook aangeven hier op het forum, is dit probleem bij ons op de radar. Ik vind het dan wel erg jammer om je hier beledigend uit te laten over onze programmeurs.

Het is niet dat we er niet mee bezig zijn dit op te lossen, maar er zijn meer zaken die opgelost moeten worden en daardoor kost het tijd.

Ik verzoek je dan ook vriendelijk de definitieve oplossing af te wachten.

Roawesome

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de app van Ziggo go in zowel iPhone als iPad moet ik ook iedere keer opnieuw inloggen voordat ik iets kan bekijken. Is hier al iets over bekend en wordt er al iets aan gedaan of is dit nog volledig nieuw?

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Roawesome 

Voor zover ik kan nagaan, gaat dit topic vooral over problemen met de web-app in diverse browsers, dus op pc's. iPhone en iPad gebruiken, net als Android-devices, een compleet eigen app. In mijn geval heb ik het beschreven probleem ook alleen op mijn Windows 10 PC, en op geen enkel Android device. Ik heb (niet zelf, maar binnen mijn gezin) een hele reeks Android phones en tablets, met versies van 6 t/m 9, en hoef daar nooit opnieuw in te loggen. Apple apparaten heb ik niet, dus daar kan ik niks over melden.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Roawesome Welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen op jouw iPad/iPhone op ZiggoGO.

 

Zoals @papareese terecht aangeeft, spelen deze problemen alleen via de webbrowser
Maak jij gebruik van de app of kijk je via ZiggoGo.tv?
Krijg je een foutmelding of moet je enkel inloggen?
 

pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

Goedemorgen, hier ook al een hele tijd zelfde probleem, logt zelf uit ik gebruik de ap, herb nieuwe pc windows 10, erg irritant als je film zit te kijken en je mag ineens weer opnieuw inloggen. ZEKER geen probleem door mensen thuis! p.s. geen foutmelding gewoon er uit gegooid .

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Ik kan mij voorstellen dat dit super irritant is als je film aan het kijken bent. Wat heb je allemaal al getest en gecheckt? Maakt het bijvoorbeeld verschil als je de app verwijderd en weer opnieuw installeert? En ervaar je dit probleem ook op meerdere apparaten? 

pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

Hij doet het al weken, gewoon wanneer ie zin heeft, ik heb 2 pc s en allebij, opnieuw instaleren haalt niets uit. Het geburt vaak bij een ander programma kiezen bv als je naar bewaard klikt. maar ook zomaar tussendoor als je niets doet. Ziggo go is sinds het nieuwe bedrijf de epg doet heel slecht met veel fouten. Heb zojuist weer een topic over billions gemaakt, die zorgt er voor dat ziggo go helemaal in storing valt. Ook de programma gids zit vol fouten, helaas ,......

pj1

Level 6
  • 103Posts
  • 2Oplossingen
  • 32Likes

Bij Mij niet, dus als oplossing aangegeven is het geen oplossing.

 

Uitgelicht topic