Oké zeer herkenbaar allemaal op dit forum, het ligt dus niet aan ons maar aan Ziggo zelf, die weet blijkbaar niet hoe hun product hoort te werken.
Het werkt hopeloos! Op mijn Android telefoon logt de app nu om de haverklap uit, ik heb alle mogelijk instellingen aangepast en nagelopen maar telkens moet ik opnieuw inloggen. Totale onzin dat er opnieuw inloggen en inderdaad zeer irritant, ik vind het de zoveelste problemen met rommel die niet goed werkt.
Waarom moet de app inloggen als de app zelf besluit dat te controleren moet die dat ook onthouden!!! Automatisch invullen werkt niet!!!
Wederom een niet goed getste software update die de gebruiker maar verder moet uitzoeken en testen, echt wat een belachelijke rommel voor zoveel geld per maand en dat als er tegenwoordig zoveel alternatieven zijn.
Internet haalt nooit de snelheid die is beloofd, zou hier nu 600mb moeten zijn, is meestal zegt de test net boven de 300mb
Windowsapp wordt niet meer ondersteund!!! Nog steeds het meest gebruikt op pc en laptop!!! Geen duidelijke communicatie wat te doen.
En dan u weer steeds inloggen als je de volgende aflevering verwacht, de app gaat zelf naar de volgende aflevering aan en logt dan uit!!!
Nergens in de faq een duidelijke verklaring, na lang zoeken kom ik hier terecht, het lijkt op elkaar, echter bij jullie gebeurt het op pc/laptop in de browser en de app, bij mij gebeurt het nu op 3 verschillende android SMART! telefoons, alle updates en instelling geprobeerd, op wifi mobiele provider wel geen toestemming, ik wil een product gebruiken en niet uitvinden!
Het valt op dat sbs, rtl en national dat eerder doen dan NPO. Maar het gebeurt bij het aanzetten en bij het starten van iets wat je wilt kijken, en het ergste is nog wel dat het niet altijd gebeurt?!?
Dit probleem speelt hier nu 4/5 weken en ik heb dat inlog probleem daarvoor nooit gehad.
Na vele jaren, zeg ik door deze ellende met de app en de overige mogelijkheden om tv te kijken, overweeg ik nu mijn hele abonnement voor tv op te zeggen.
Zeer ontevreden, review punten kunnen helaas niet in de min, u scoort nu een volle -10. Heeft uzelf wel gezien hoeveel negatieve reacties er overal staan en dan telkens een houding alsof het probleem bij de gebruiker zit!
PS Met U bedoel ik iedereen die voor Ziggo durft te werken, het product dat u vertegenwoordigd zit, zoals overal te lezen, in de praktijk vol storingen.