Witzgo

Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Steeds opnieuw moeten inloggen op Ziggogo.tv

Na het grote probleem met ziggogo van afgelopen week (en waarschijnlijk daaropvolgend een tijdelijke oplossing) heb ik sinds een paar dagen een nieuw dingetje:

De website vraagt mij steeds om opnieuw in te loggen, zelfs meermaals per dag.
Daarna moet ik natuurlijk weer opnieuw kiezen voor mijn voorkeursprofiel etc...

 

Er raakt niets kwijt, maar het is vreselijk irritant. Ik gok op een cookie-probleem (zoals

voorheen) maar dan net even anders.

 

Ik gebruik Firefox, laatste versie.

 

Ben ik de enige of is dit herkenbaar?

 

75 Reacties 75
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

heb je al geprobeerd om je cookies te verwijderen? dat doe je door het volgende te doen. open chrome ga vervolgens naar meer en dan klik je op kies meer hulpprogamma's browsergegevens wissen en dan kan je als het goed is de cookies wissen. en ik wil je dan aanraden om het opnieuw te proberen en te kijken of je dan nog het probleem heb. 

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ja dat heb ik geprobeerd. De dame op telf 1200 stelde dat ook al voor. Het werkt niet.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hi @Witzgo en welkom hier! 

Logisch dat je je irriteert als je continu opnieuw moet inloggen en ik snap dat je hier een oplossing voor wilt. Ervaar je dit probleem behalve in Firefox ook in meerdere browsers? En heb je de mogelijkheid om ook te checken of het probleem voorkomt op meerdere apparaten? 

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dat ga ik natuurlijk proberen, maar ik heb een heel nieuwe computer en de laatste versie van Firefox, dus dan vraag ik mij af: is het mijn schuld dan? Heb ik iets fout gedaan in dit of een vorig leven?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat dit niks te maken heeft met fouten in dit leven of het vorige leven 😉@Witzgo ‌‌Of zou karma toch..... Wie zal het zeggen! We zijn inmiddels een paar dagen verder. Heb je al kunnen testen of dit ook speelt met andere browsers of apparaten?

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb precies hetzelfde probleem in Chrome.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Duidelijk, dankjewel voor je terugkoppeling @Witzgo. Dan houden we alleen nog andere apparaten over om te testen. Heb je daar de kans al voor gehad? 😉

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Wat is er dan mis met mijn apparaat ...ummm... computer?

Is gewoon een i9 met Windows 10 erop. Tot voor kort niks mis mee... Het ging pas mis na die cookie-programmeerfout van onlangs. Het verbaast me wel dat verder niemand hier last van heeft, maar het kan ook zijn dat iedereen op z'n mobiel kijkt (ugh!) en dat de website niet zo populair is.

Het leek even goed te gaan op Chrome, maar die heeft me nu ook weer uitgelogd.

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

Ik moet ook elke keer dat ik ZiggogoTV opstart inloggen. Ik gebruik Edge. 

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik heb dit dus ook op Chrome. Ik heb het vinkje waarmee je aangeeft ingelogd te willen blijven al uit- en weer aangezet, maakt geen verschil.

 

Edit: Ik heb het hier dus ook over een "gewone" W10Pro PC met alle updates. Mijn Android smartphone heeft dit probleem dus *niet*.

 

 

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

In Edge heb ik de oplossing gevonden. In het "hamburgermenu" ga je naar: instellingen, cookies en site machtigingen. Dan het onderstaande openklikken:

 

leo0054_0-1623604793600.png

Dan volgt:

leo0054_1-1623604865418.png

Daarna bij "toestaan" de website van Ziggogo TV toevoegen. Hier is die al door mij toegevoegd.

Succes.

 

Ik gebruik ook Chrome voor Ziggogo TV, de uitleg zal ook nog op dit forum zetten. Nog even geduld.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Cool dat er wordt meegedacht. Maar-uh: Edge... echt? Ieuw!

 

En ik weet niet beter of al mijn cookies zijn toegestaan. Of gebruikt Ziggogo tegenwoordig ineens hele foute cookies? Soort van spacecookies of zo... (?)

Henry
Oud Community Manager
Oud Community Manager
  • 462Posts
  • 3Oplossingen
  • 87Likes

Hoi @Witzgo, we zijn alweer een paar dagen verder. Ik ben benieuwd of je in de afgelopen dagen op andere apparaten hebt kunnen testen. Zo ja, dan zijn we benieuwd naar de uitkomsten. Het kan heel goed zijn dat de oorzaak ook ligt aan de instellingen van je browser.  

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@Witzgo Edge is de enige browser die goed werkt.

De huidige Edge is net als Chrome build on Chromium. Edge is de enige die goed werkt, de slechte browser is Chrome.

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@Witzgo en @Henry 

Ik heb de instellingen in Chrome als volgt aangepast:

open het "hamburgermenu" en open nu instellingen;

ga naar "privacy en beveiliging" en open "cookies en andere sitegegevens";

scroll nu naar beneden naar "sites die altijd cookies mogen gebruiken" en voeg toe:

https://www.ziggogo.tv/nl.html

 

Bij mij werkt het. 

papareese

Level 5
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

 


@leo0054  schreef:

@Witzgo en @Henry 

Ik heb de instellingen in Chrome als volgt aangepast:

open het "hamburgermenu" en open nu instellingen;

ga naar "privacy en beveiliging" en open "cookies en andere sitegegevens";

scroll nu naar beneden naar "sites die altijd cookies mogen gebruiken" en voeg toe:

https://www.ziggogo.tv/nl.html

 

Bij mij werkt het. 


Ik kan bevestigen dat dit bij mij vooralsnog ook lijkt te werken. Na een volledige reboot start Ziggo GO nu weer volledig ingelogd en met het juiste profiel op.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Deze oplossing lijkt voor mij ook te werken, zowel in Chrome als in Firefox. Da's top! 😎

 

Dit betekent wel nog steeds dat de website ziggogo.tv z'n cookies niet helemaal goed neerzet.

Er is geen enkele andere website waarvoor ik zo'n "positieve" uitzondering moet maken, want in de regel accepteer ik alle cookies als een site daarom vraagt.

Witzgo
Topicstarter
Level 3
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

O, ik sprak voor mijn beurt. Zojuist weer spontaan uitgelogd. Meh.
Ligt het aan mij of zit er weer iemand aan de site te rommelen?

leo0054

Level 9
  • 262Posts
  • 10Oplossingen
  • 82Likes

@Witzgo 

Bij mij is de ZiggogoTV website (op Edge trouwens) gewoon in de lucht gebleven en ben ik ook ingelogd gebleven.

Uitgelicht topic