joffreydegraaff

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Steeds opnieuw inloggen voor Ziggo GO app middels Google Chromecast

Sinds kort moet ik steeds opnieuw inloggen als ik de Ziggo app open op mijn tv middels een google chromecast. Dat had ik eerst niet...

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @joffreydegraaff

Je bent niet de enige die hier tegenaan loopt na de update. Er zijn meerdere meldingen hierover en dit probleem is in onderzoek. Ik raad je aan om dit topic hierover in de gaten te houden. Updates zullen daar worden gedeeld.

 

Bekijk in context

internjet

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De nieuwe versie (4.46.6219) in de playstore lijkt dit voor mij op te lossen.

 

Het centrale topic staat hier:

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-TV-app-Gebruikersnaam-en-wachtwoord-niet-onthouden-e...

Ik had dit probleem overigens op mijn Android TV.

Bekijk in context

Uitgelicht
Siebe56

Level 1
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi allemaal, ik heb de chromecast 4K versie, ik heb/had ook dit probleem. Wat mij tot nu toe geholpen heeft. Ga naar apps, kies Ziggo Go TV. Kijk of je versie 4.46.6219 hebt. Ga naar gegevens wissen, kies OK, doe dit ook voor hetzelfde voor Cachegeheugen wissen, kies OK. Sluit de Ziggo go tv app en start de app opnieuw, hierna moet je wel weer een keer aanmelden, bij mij draait het nu 3 dagen zonder het opnieuw aanmelden...ik hoop dat jullie je voordeel mee kunt doen.

 

Groet,

14 Reacties 14
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @joffreydegraaff

Je bent niet de enige die hier tegenaan loopt na de update. Er zijn meerdere meldingen hierover en dit probleem is in onderzoek. Ik raad je aan om dit topic hierover in de gaten te houden. Updates zullen daar worden gedeeld.

 

MicHar

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb dit probleem ook na een recente update van de Ziggo Go TV app.
Als je dezelfde dag inlogt en afsluit en weer inlogt dan is er niets aan de hand.

Maar de volgende dag mag je opnieuw inloggen. Ik weet niet of de app zelf een ingevoerd wachtwoord beheert of dat hij die uit een kluis haalt. Voor de zekerheid hen ik de Chrome wachtwoord manager gestart en de opgeslagen Ziggo credentials opgeschoond. Of dat helpt, weet ik niet.

Opvallend is dat de app na de eerste log-in wel je gebruikersnaam onthoudt.

JackB

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

Ik heb precies hetzelfde. Op twee verschillende Google TV Chromecast . De snelheid van de app is wel veeeeel beter geworden. Maar dat elke keer opnieuw inloggen is bijzonder irritant.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @JackB en @MicHar 

Momenteel speelt er een nieuwe storing waardoor je steeds opnieuw moet inloggen in de Ziggo GO TV App en de gebruikersnaam/wachtwoord niet worden onthouden. Ik wil je vragen om dit centrale topic in de gaten te houden. Hier zullen updates worden gedeeld.

JackB

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes

De link naar dat centrale topic


@Cecilia  schreef:

Hi @JackB en @MicHar 

Momenteel speelt er een nieuwe storing waardoor je steeds opnieuw moet inloggen in de Ziggo GO TV App en de gebruikersnaam/wachtwoord niet worden onthouden. Ik wil je vragen om dit centrale topic in de gaten te houden. Hier zullen updates worden gedeeld.


Die link naar de "centrale topic" werkt niet...

internjet

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

De nieuwe versie (4.46.6219) in de playstore lijkt dit voor mij op te lossen.

 

Het centrale topic staat hier:

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-TV-app-Gebruikersnaam-en-wachtwoord-niet-onthouden-e...

Ik had dit probleem overigens op mijn Android TV.

Siebe56

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi allemaal, ik heb de chromecast 4K versie, ik heb/had ook dit probleem. Wat mij tot nu toe geholpen heeft. Ga naar apps, kies Ziggo Go TV. Kijk of je versie 4.46.6219 hebt. Ga naar gegevens wissen, kies OK, doe dit ook voor hetzelfde voor Cachegeheugen wissen, kies OK. Sluit de Ziggo go tv app en start de app opnieuw, hierna moet je wel weer een keer aanmelden, bij mij draait het nu 3 dagen zonder het opnieuw aanmelden...ik hoop dat jullie je voordeel mee kunt doen.

 

Groet,

Siebe56

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi allemaal, ik heb de chromecast 4K versie, ik heb/had ook dit probleem. Wat mij tot nu toe geholpen heeft. Ga naar apps, kies Ziggo Go TV. Kijk of je versie 4.46.6219 hebt. Ga naar gegevens wissen, kies OK, doe dit ook voor hetzelfde voor Cachegeheugen wissen, kies OK. Sluit de Ziggo go tv app en start de app opnieuw, hierna moet je wel weer een keer aanmelden, bij mij draait het nu 3 dagen zonder het opnieuw aanmelden...ik hoop dat jullie je voordeel mee kunt doen.

 

Groet,

FrLW68

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb volgens mij al een jaar hetzelfde probleem en het is voor mij nog steeds niet opgelost. De Ziggo Go app op mijn chromecast + Google TV onthoudt het wachtwoord niet. Dus dagelijks opnieuw inloggen. 

 

Ik heb me vorig jaar al voor dit topic aangemeld en heb diverse oplossingen gezien. Helaas werkt het niet voor mij. Bestaat dit topic nog? Zijn er meer met problemen? 

FrLW68

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik ben benieuwd of dit gaat werken. Ik heb al zoveel gedaan. En heb de Ziggo app een paar maanden geleden al vaker verwijderd. 

Ik had inderdaad dit versienummer.

We gaan het zien. 

Heula

Level 5
  • 75Posts
  • 2Oplossingen
  • 23Likes

Na eerdere problemen met het steeds opnieuw moeten inloggen in de Ziggo go app lijkt het probleem weer terug!
Iedere dag weer inloggen sinds vorige week op meerdere Shield tv devices.

Om gek van te worden.

We betalen toch meer dan voldoende om niet dit soort gezeik te hebben met de app.

Na de laatste update waarbij dit probleem opgelost leek is de app er ook niet sneller op geworden.

Ziggo, los dit probleem nu een keer voorgoed op en kijk eens naar de snelheid van de app.

 

 

Ireneruiter57

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb al weken precies hetzelfde probleem, om gek van te worden! Soms heb ik al geen zin meer om tv te kijken.

schelie-nelie

Level 7
  • 140Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

yep hier is het ook weer terug steeds opnieuw moeten inloggen

vugth

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Probleem is weer terug. Onbegrijpelijk! Bellen met de helpdesk heeft geen zin, kunt het verhaal elke keer weer opnieuw uitleggen. Duurt nu al maanden. Wat een onverschilligheid bij Ziggo 😞

Uitgelicht topic