Wou net op mijn laptop via de nieuwe “ziggo app” tv kijken.
Maar op moment van inloggen heb ik ineens totaal geen tv shows wat ik kan bekijken.
Krijg dan deze melding: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.
Maar ik heb dat wel dus, gisteravond werkte het ook nog perfect tot vandaag.
Op moment van uitloggen zie ik wel alle zenders e.d.
Zelfs op de browser (Chrome) hetzelfde gedonder….
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi allen,
Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.
Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Uitloggen, cookies verwijderen en opnieuw inloggen.
Anders Microsoft Edge gebruiken, het werkt beter in Microsoft Edge dan Chrome. MS Edge is net als Chrome build on Chromemium, echter MS Edge werkt beter met Ziggo Go
Er zijn meer mensen met dit probleem, ik ben er één van.
(en bovenstaande helpt helaas niets)
Template wrote:Uitloggen, cookies verwijderen en opnieuw inloggen.
Anders Microsoft Edge gebruiken, het werkt beter in Microsoft Edge dan Chrome. MS Edge is net als Chrome build on Chromemium, echter MS Edge werkt beter met Ziggo Go
Werkt ook niet, edge geprobeerd en alle stappen gevolgd. Nog steeds hetzelfde.
Krijg alleen maar paar grijze vlakken te zien, maar op moment dat ik uitlog dan zie ik wel ineens alle zenders
Probleem is ook bij mij ontstaan. Vanmorgen keek ik nog naar het nieuws en na de lunch ineens problemen. Ik kijk via ipad, app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ipad opnieuw opgestart, niets werkt ...
Helaas kamp ik sinds vandaag met een soortgelijk probleem. Ziggo Go werkt niet meer op alle devices (ipad, iphone’s en geen mogelijkheid meer tot casten). Gisteravond speelde dit nog niet.
Hier ook het zelfde probleem, melding abonnement nodig
@Be rt heb jij de oplossing?
Hier werkt alles weer. Zonder dat ik er iets aan heb gedaan.
Er gebeurt inderdaad iets in de app. De zenders heb ik in beeld maar de programma’s zijn niet beschikbaar (“Deze video kan niet worden afgespeeld “) Waarom niet is mij nog een raadsel, maar wellicht met enig geduld komt dat ook weer goed
Hi allen,
Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.
Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.
Alex Ziggo wrote:Hi allen,
Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.
Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.
dank je Alex, instructies uitgevoerd en het werkt weer!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.