Vraag
Reacties
Oplossing
kokkie20
Level 4

Spontaan geen abonnement meer?

Wou net op mijn laptop via de nieuwe “ziggo app” tv kijken.

Maar op moment van inloggen heb ik ineens totaal geen tv shows wat ik kan bekijken.

Krijg dan deze melding: Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

Maar ik heb dat wel dus, gisteravond werkte het ook nog perfect tot vandaag.

Op moment van uitloggen zie ik wel alle zenders e.d.

Zelfs op de browser (Chrome) hetzelfde gedonder….

 

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen,

Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.

Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Template
Level 17

Uitloggen, cookies verwijderen en opnieuw inloggen. 

Anders Microsoft Edge gebruiken, het werkt beter in Microsoft Edge dan Chrome. MS Edge is net als Chrome build on Chromemium, echter MS Edge werkt beter met Ziggo Go 

0 Kudos
Storm
Level 1

Er zijn meer mensen met dit probleem, ik ben er één van.

(en bovenstaande helpt helaas niets)

0 Kudos
kokkie20
Level 4
Topicstarter
Template wrote:

Uitloggen, cookies verwijderen en opnieuw inloggen. 

Anders Microsoft Edge gebruiken, het werkt beter in Microsoft Edge dan Chrome. MS Edge is net als Chrome build on Chromemium, echter MS Edge werkt beter met Ziggo Go 

Werkt ook niet, edge geprobeerd en alle stappen gevolgd. Nog steeds hetzelfde.

Krijg alleen maar paar grijze vlakken te zien, maar op moment dat ik uitlog dan zie ik wel ineens alle zenders

0 Kudos
Japie7
Level 3

Probleem is ook bij mij ontstaan. Vanmorgen keek ik nog naar het nieuws en na de lunch ineens problemen. Ik kijk via ipad, app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ipad opnieuw opgestart, niets werkt ...

0 Kudos
Robin Biziuk
Level 1

Helaas kamp ik sinds vandaag met een soortgelijk probleem. Ziggo Go werkt niet meer op alle devices (ipad, iphone’s en geen mogelijkheid meer tot casten). Gisteravond speelde dit nog niet.

0 Kudos
Nick
Level 1

Hier ook het zelfde probleem,  melding abonnement nodig

0 Kudos
Template
Level 17

@Be rt heb jij de oplossing? 

0 Kudos
Storm
Level 1

Hier werkt alles weer. Zonder dat ik er iets aan heb gedaan.

0 Kudos
Japie7
Level 3

Er gebeurt inderdaad iets in de app. De zenders heb ik in beeld maar de programma’s zijn niet beschikbaar (“Deze video kan niet worden afgespeeld “) Waarom niet is mij nog een raadsel, maar wellicht met enig geduld komt dat ook weer goed 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi allen,

Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.

Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.

0 Kudos
Ga naar reactie
Japie7
Level 3
Alex Ziggo wrote:

Hi allen,

Er was inderdaad een korte hick-up gaande bij Ziggo GO, waardoor je tegen deze melding aanliep.

Inmiddels is het probleem verholpen. Werkt het nog niet, dan wil ik je vragen even uit te loggen (via profiel > instellingen) en weer in te loggen.

dank je Alex, instructies uitgevoerd en het werkt weer!