1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
gil

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Spaanse zender TVE werkt niet goed in Ziggo GO

spaanse zender valt steeds uit op de computer de andere zenders doen het wel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja nu heb ik ook weer normaal direct beeld , dank aan allen

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9716Reacties
  • 1128Oplossingen
  • 4411Likes

Dank @Bert ! Ik heb dit opnieuw aangekaart en ze zien het nu ook in de data! We gaan dit doorzetten en ik verwacht dat het snel is opgelost. Bedankt voor het testen!

16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Welke Spaanse zender @gil ?

gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

RTE

gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

sorry ik bedoel tve staat op 73 op de televisie

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Ik heb het hier een paar maal uitgeprobeerd, live TV lukt met geen mogelijkheid, Start vanaf het begin, werkt hier wel.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @gil, welkom hier. 

Wat zonde dat uitgerekend de Spaanse zender er zoveel moeite mee heeft. Ik ben ook gelijk een kijkje gaan nemen. 

Het heeft misschien met de update te maken, want bij mij werkt zowel live tv kijken als "Start vanaf het begin". 

Hoe gaat dat nu bij jou? 

gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij werkte het sinds 2 weken niet meer, dus voordat de update er was.terwijl ik toch al meer als 2 jaar dagelijks naar die zender keek.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

@Marije Ook met de nieuwe update werkt tve niet live, ook hier met de oude versie ook niet.

Als ik nu de 10 seconden terug knop aantik, dan is er wel beeld en replay ook vanaf het begin.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 420Likes

Hmm, wat gek! De test pakt hier gewoon goed uit weer, speelt het probleem bij jullie nog steeds? @gil @Bert ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

Het is nog steeds, na 30 seconden is het nog steeds onderstaand beeld en na een minuut gaat die afspelen, maar wel met een minuut vertraging en druk ik dan op 30 seconden vooruit, dan blijft alles weer zwart.

Bert_0-1655460623814.png

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9716Posts
  • 1128Oplossingen
  • 4411Likes

Hi @Bert en @gil,

Ik vind het lastig te reproduceren. Heel af en toe leek hij wel wat performance-problemen te hebben, maar zojuist heb ik zonder problemen via de app en via de website kunnen kijken. Ook de Chrome app gaf geen problemen. (Daar leek alleen de bovenste balk wat te haperen)

Hoe staat het bij jullie ervoor?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

@Alex Hier is pas beeld na 50 seconden, spoel ik naar voren, dan geen beeld.

Nog een paar keer geprobeerd, dan na een paar seconden beeld en dan loopt het beeld vast, na een minuut heb ik 10 seconden terug knop geklikt en dan weer goed lopend beeld, maar dat loopt dan achter.

Het blijft tobben met TVE en niet met andere zenders en ik heb geen problemen met de internetverbinding qua snelheid en langdurige ping tests, onlangs uitvoerig uitgetest voor andere test.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9716Posts
  • 1128Oplossingen
  • 4411Likes

Dank @Bert ! Ik heb dit opnieuw aangekaart en ze zien het nu ook in de data! We gaan dit doorzetten en ik verwacht dat het snel is opgelost. Bedankt voor het testen!

gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Tot nu toe werkt het nog steeds niet en met de 10 sec knop terug werkt ook niet meer. terugkijken vanaf het begin werkte eerst wel maar nu loopt hij ook steeds vast.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 229Oplossingen
  • 415Likes

@gil, ik zie dat het probleem per 1 juli opgelost zou moeten zijn. Ik begrijp dat je nog steeds hetzelfde probleem hebt als eerder? Of is het probleem veranderd/ deels opgelost? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 79100Posts
  • 5345Oplossingen
  • 23678Likes

@Maud Hier nu direct beeld met live kijken op TVE.

gil
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja nu heb ik ook weer normaal direct beeld , dank aan allen