Beste Ziggo,,
Beste Hans,
Bedankt voor ons gesprek.
Zoals beloofd vindt u hier de e-mail die u aan de internetprovider kunt laten zien.
De huidige router van het systeem is een ConnectBox, deze router staat bekend als incompatibel: Klik hier om de lijst met incompatibele hardware te bekijken
De huidige draadloze wifi-versterkers maken deel uit van de lijst met niet-ondersteunde apparaten: Klik op deze link om de lijst met niet-ondersteunde apparaten te bekijken
De twee in combinatie zorgen voor een opstelling die voor problemen kan zorgen met betrekking tot de draadloze verbinding van de Sonos-speakers. In dit geval, aangezien de bekende problemen met de ConnectBox geen oplossing bieden, raden wij aan deze ten minste in bridge-modus te zetten.
We kunnen niet aanbevelen om de router te vervangen of om specifieke producten te vragen, omdat we liever de situatie schetsen en het aan de klant en de internetprovider overlaten om te beslissen wat de beste oplossing in dit geval is.
In het geval van een mesh-systeem waarbij de ConnectBox in bridge-modus staat of waar een ondersteunde router aanwezig is, zouden de problemen niet moeten optreden.
Mocht er een wijziging optreden in het netwerk, laat het ons dan weten door op deze e-mail te reageren, zodat we u beter verder kunnen adviseren. Het belangrijkste is om de Play:1 niet te resetten naar de fabrieksinstellingen en voor het geval dat nodig is, raad ik u aan om door te nemen wat u in de Sonos-app hebt, zodat u ze gemakkelijker weer kunt toevoegen als dat nodig is.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u deze altijd stellen door op deze e-mail te reageren.
Met vriendelijke groeten,Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je al gekeken in de zoekmachine zoals hier in de gevonden topic's Sonos
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.