Hallo,
Enkele afleveringen van seizoen 6 van de serie '’Lost'’ zijn niet te downloaden, anderen weer wel. Kan ik hier zelf iets mee doen of kan het op de korte termijn hersteld worden?
Edit: ik ben bij aflevering 15 die niet te downloaden is, 16 weer wel, 17 ook niet en 18 weer wel. Vanzelfsprekend kan ik hier niets mee.
Bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Bergervoet,
Bedankt voor het signaleren en doorgeven. Hier heb je zo inderdaad vrij weinig aan. Om het op te lossen heb ik het intern voor je doorgezet zodat er naar gekeken wordt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Bergervoet,
Bedankt voor het signaleren en doorgeven. Hier heb je zo inderdaad vrij weinig aan. Om het op te lossen heb ik het intern voor je doorgezet zodat er naar gekeken wordt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.