Noor1981

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sleeptimer ziggo go app

Zit er ook een sleeptimer functie in de Ziggo go app? (Android) Zo ja, waar vind ik de functie? Zo nee, is dit in ontwikkeling/ kan deze erin komen met een volgende update?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Noor1981
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat klopt helemaal, bedankt voor de tip! Ik zal eens gaan kijken of ik dat kan vinden. Het zou iig een oplossing zijn. Dankjewel!

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Nee die is er niet zover ik weet. Voor welke Ziggo Go variant of voor wat voor toestel?

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Noor1981, van harte welkom hier! 

 

Je hebt je rot gezocht naar een functie en die nog steeds niet kunnen vinden, als ik het zo lees. Goed dat je de vraag hier stelt! Had je de reactie van @RoWi. ook gelezen? 🙂

Noor1981
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie, geen idee welke versies ik gebruik. Maar als de functie er niet op zit maakt dat ook niet uit.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor het ontwikkelaarsteam is dit nuttig om te weten, je noemt Android dus ik vermoed voor een smartfoon of tablet.

Met een sleeptimer bedoel je dat de app helemaal stopt en geen data meer verbruikt.

 

Noor1981
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi hoi,

 

Ik kijk idd op mijn telefoon Samsung ff geen idee welke versie maar wat ouder. Het gaat mij niet zo zeer om de data hoewel dit wel een gevolg is. Het gaat er mij om dat als ik nog even een programma kijk hij dan na dit programma stopt. Dit los ik nu op door een opgenomen programma te kijken.  (Zodat als ik tijdens het kijken, niet midden in de nacht wakker word van iets wat op dat moment uitgezonden wordt).  

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Als ik het goed begrijp zou jij deze optie graag zien in de ZiggoGO app, @Noor1981 zodat de telefoon, wanneer je in slaap valt en 2 uren later wakker wordt, niet nog steeds aan het afspelen is. Klopt dat?

In de app is deze optie er niet. Wellicht kun je het voor nu wel instellen in jouw telefoon zelf. Ik kan deze optie zelf terug vinden onder Instellingen --> Digitaal welzijn en ouderlijk toezicht. Maar het kan natuurlijk zijn dat jouw telefoon dit anders weergeeft. 

 

Noor1981
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat klopt helemaal, bedankt voor de tip! Ik zal eens gaan kijken of ik dat kan vinden. Het zou iig een oplossing zijn. Dankjewel!

Uitgelicht topic