1
Vraag
2
Reacties
tabak

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechter werkende app met Chrome en ZIGGO GO

Ziggo GO, Chrome, Mac, 

Altijd goed gewerkt, maar sinds de afgelopen 3 a 4 weken:

• TV KIJKEN - geen actuele Thumb Images en onderstaande tijden blijven hangen.

Opnieuw de app starten is nu de oplossing.

• Icoontje Volume uitzetten werkt niet meer direct, je moet nu schuiven, duurt daarom te lang, je wilt zoals voorheen je geluid meteen uit kunnen zetten.

• Knoppen verdwijnen, van zender wisselen lukt vaak niet meer, oplossing app opnieuw opstarten.

• Te vaak meldingen, dat video niet of niet verder te bekijken is. Opnieuw de app starten is nu de oplossing.

 

Ziggo GO app, IOS.

• Lastig om ondertiteling uit te zetten of van taal te wisselen, staat steeds aan bij opstart. Maak aub de knoppen ook groter, ik heb dikke vingers, plek zat lijkt mij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @tabak,

 

Bedankt voor je concrete feedback over Ziggo GO via een Chrome-browser op een MAC en over de Ziggo GO app via iOS. Vergelijkbare feedback wordt ook door anderen gemeld in het volgende topic: Over de update van Ziggo GO. We gaan aan de slag met de ontwikkelaars om dit te verbeteren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 630Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @tabak,

 

Bedankt voor je concrete feedback over Ziggo GO via een Chrome-browser op een MAC en over de Ziggo GO app via iOS. Vergelijkbare feedback wordt ook door anderen gemeld in het volgende topic: Over de update van Ziggo GO. We gaan aan de slag met de ontwikkelaars om dit te verbeteren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic