1
Vraag
2
Reacties
ceesvanleenen

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Slecht signaal door modem

Ik maak gebruik van de ziggo go app , die ik geïnstalleerd heb op mijn smart tv. Ik gebruik een modem Ubee evw3200 wat volgens mij nog een oud beestje is.

Op dit moment komt er geen signaal meer binnen om tv te kunnen kijken. Zou ik een nieuwe modem kunnen ontvangen aangezien ik nu geen tv meer heb.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hmm, wat vreemd @ceesvanleenen. Het gekke is dat ik de bestelling bij jou ook niet zonder deze ''schriftelijkheidsverificatie'' kan invoeren. Dit terwijl ik zojuist bij een andere klant hier niet tegenaan liep. In ieder geval. Gelukkig leiden er altijd meerdere wegen naar Rome. Ik heb dan ook een case aangemaakt om de bestelling handmatig op te voeren. Dit is binnen 2 dagen verwerkt. Uiteraard controleer ik dit over 2 dagen en geef ik je een update als het nieuwe pakket actief staat 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

@ceesvanleenen ik zie dat je pakket nu helemaal goed staat na de actie die Cecilia heeft uitgezet! 🙂 Als we verder nog wat voor je kunnen doen dan horen we dat graag!

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je een oud modem hebt, dan zijn er mogelijk ook oude aansluitmaterialen.

Nieuwe aansluitmaterialen kan Ziggo ook gelijk meesturen, als bekend is welke je nu hebt.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Bert, ik stuur je 2 foto's vanuit mijn meterkast. De kabel gaat zonder tussenkomst van evt splitter rechtstreeks naar de modem. Ik maak gebruik van de Ziggo app die ik geïnstalleerd heb op mijn Samsung smart tv.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een nieuw modem kan er sowieso komen met een nieuwe kabel, een Ziggo moderator kan die naar je opsturen, maar in de tussentijd.

 

Haal de splitter er eens tussenuit, de kabel naar je modem kan direct in de wandcontactdoos en probeer het modem iets hoger te plaatsen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

Hey goedemorgen @ceesvanleenen en welkom hier! 

Super fijn dat Bert al met je mee heeft gekeken. Ik stuur je op mijn beurt graag een nieuwe kabel en een vervangend modem maar helaas kan ik geen gegevens vinden op de postcode en het huisnummer wat je hebt ingevuld. Zou je kunnen checken of deze kloppen op deze pagina? Ik hoor het graag. 

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Mariska,  bedankt voor de snelle reactie. 

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt. 

 

Groet,

Cees

** Moderator edit: Adresgegevens verwijderd ivm privacy **

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@ceesvanleenen  Ik denk niet dat het de bedoeling was om deze gegevens hier op deze manier neer te zetten. Het was denk ik de bedoeling om dit in je profiel te doen. Zou je dit nog snel kunnen doen door je bericht te bewerken?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

@ceesvanleenen Dankjewel voor de dubbel check! Ik vind geen klantnummer op het adres wat je stuurt dus ik heb voor de zekerheid op je emailadres gezocht en ik vind wel een actief klantnummer op Deutzstraat, zegt deze straatnaam jou iets? 

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb ik óók gedaan. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

@ceesvanleenen Ik heb je even een privébericht gestuurd. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @ceesvanleenen

Mariska is vandaag afwezig en had mij gevraagd om jouw verzoek via jullie privécontact in orde te maken. Je ontvangt zo een e-mail met daarin het overzicht van het pakket en hierin staat een link om de bestelling goed te keuren 🙂

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

 
Ik zou graag mijn bestelling willen afronden, echter ik krijg een 'undefined' op de pagina. waar de link naar toe gaat.
Kunnen jullie dit fixen zodat ik mijn bestelling kan afronden?
 
Groet,
Cees van Leenen
ceesvanleenen_0-1660028917152.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hmm, wat vreemd @ceesvanleenen. Ik heb de bestelling opnieuw ingevoerd. Wil je kijken of het nu wel lukt? Zo niet, dan hoor ik het graag. 

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee, helaas. Steeds dezelfde melding krijg ik op de bevestingingsmails van jullie. Heb ook al geprobeerd op alle gangbare browsers zoals Chrome, Firefox en Edge.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hmm, wat vreemd @ceesvanleenen. Het gekke is dat ik de bestelling bij jou ook niet zonder deze ''schriftelijkheidsverificatie'' kan invoeren. Dit terwijl ik zojuist bij een andere klant hier niet tegenaan liep. In ieder geval. Gelukkig leiden er altijd meerdere wegen naar Rome. Ik heb dan ook een case aangemaakt om de bestelling handmatig op te voeren. Dit is binnen 2 dagen verwerkt. Uiteraard controleer ik dit over 2 dagen en geef ik je een update als het nieuwe pakket actief staat 🙂

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik krijg nu een mail van jullie dat ik mijn bestelling geannuleerd heb! Gaat alles goed daar bij jullie?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geen reden tot paniek @ceesvanleenen. Zie mijn berichtje hierboven 😉 

ceesvanleenen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prima, ik wacht het af. Bedankt!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

@ceesvanleenen ik zie dat je pakket nu helemaal goed staat na de actie die Cecilia heeft uitgezet! 🙂 Als we verder nog wat voor je kunnen doen dan horen we dat graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic