1
Vraag
2
Reageer en help mee
hanneke1963

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik Ziggo GO in keuken

Steeds vaker  heb ik slechte verbinding in de keuken. Ik kijk graag via de ziggo go app tijdens het koken. Maar vaker krijg ik melding van een trage verbinding, alsof er meer geïnternet wordt in huis. Maar dat is niet zo. Het gaat weken goed en dan opeens is het weer drama. Hoe kan dit toch? Alles is al meerdere malen door mij gedaan, incluis de app eraf halen en weer opzetten. Misschien belangrijk, ik woon in een flat maar wel een buitenste flat van het  complex, dus maar een buur zogezegd.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Hoeveel muren zitten er tussen het modem en de keuken?

Van wat voor materiaal zijn die muren?

Als dat beton is, dan is het niet vreemd dat de verbinding lastiger is en is een SmartWifi pod in je woning mogelijk een oplossing, te huur voor € 1,25 per maand: SmartWifi pods | de beste wifi-oplossing voor bij je thuis (ziggo.nl)

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Een mogelijke storingsbron kan de magnetron zijn. In een artikel van caiway staat het eenvoudig uitgelegd. https://www.caiway.nl/nieuws/2019/12/12/van-deze-apparaten-wist-je-niet-dat-ze-je-wifi-signaal-verst...

 

Ook wordt steeds meer gebruik gemaakt van extra Wifi pods in huis dus ook door buren (boven onder links rechts). Daardoor wordt het steeds drukker met Wifi signalen die kunnen storen. 

 

Het voorstel van Bert kan een oplossing zijn door het eigen Wifi signaal overal in huis zo sterk mogelijk te maken.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hallo @hanneke1963

Welkom op de community! 

Ben je er inmiddel achter wat de problemen in de keuken veroorzaakt? Kunnen wij je vanuit ons nog helpen met bijvoorbeeld de WiFi pods? 😄 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic