In de Ziggo Go app staan geen opgenomen programma's. Op de TV staan ze wel en zijn gewoon te bekijken.
Dit is zo sinds de wissel van de mediabox naar een Next Mini.
Hoe is dit op te lossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Peter9999
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant-forum waar ikzelf ook klant ben.
Die Ziggo Go app op welk apparaat heeft u deze geïnstalleerd?
Ik denk niet dat de wissel van de Mediabox Next naar de Next Mini er iets mee te maken heeft. Uw bewaarde opnames staan immers opgeslagen op de servers van Ziggo.
Hallo @Peter9999 balen dat je opnames niet meer beschikbaar zijn terwijl dat wel hoort. Welkom op de Ziggo Community en goed dat je dit hier meldt!
Wat er gebeurt is is duidelijk. Ik zie dat er een wijziging is geweest naar TV Start en terug naar TV Complete. Dat moet de oorzaak zijn geweest en ergens geen synchronisatie hersteld is. Dat herstel heb ik voor je aangemeld en wordt binnen 3 werkdagen gefikst. Laat je aan het einde van de week weten dat het weer werkt?
gaat het om een wisseling van de mediabox xl naar de next mini ?
of was het wegens verhuizing een uitzondering next naar next mini ?
Het was van een mediabox naar de next mini. Maar bij deze wissel was 'per ongeluk' ook ons pakket aangepast van TV compleet naar TV start.
Daardoor is het gekomen (volgens Ziggo).
Maar het zou deze week rechtgezet worden.
Hey @Peter9999,
Inmiddels staat Internet Giga en TV Complete Next Mini actief in je abonnement. Is er inmiddels verbetering in de situatie? We horen het graag!
Nee, het werkt nog steeds niet.
Opgenomen programma's en geplande programma's staan wel op de TV via de Next-mini maar niet in de ZiggoGo app op de telefoon en Notebook.
Er speelt inderdaad een probleem met de synchronisatie @Peter9999. Jouw voorbeeld wordt hierin meegenomen. Het is helaas nog onbekend wanneer dit wordt opgelost.
Hi @Peter9999 - Er zijn in de afgelopen periode weer aan accounts met dit probleem gesleuteld. Wil je uit- en inloggen om te checken of het bij jou weer werkt?
Beste Ziggo,
Het probleem met Ziggo Go is helaas nog steeds niet opgelost. We kunnen geen programma’s opnemen via de app en ook geen opnames (gemaakt via de Mini Next) terugkijken op andere apparaten.
Dit speelt al sinds we de Mini Next hebben, inmiddels al enkele maanden.
Het wordt echt tijd dat hier een oplossing voor komt.
Hi @Peter9999,
Ontzettend balen dat het nog steeds niet is opgelost. Ik ben hier meteen ingedoken voor je, en heb dit nogmaals onder de aandacht gebracht. Het lijkt er op dat er bij sommige klanten het probleem dus nog steeds speelt. We gaan hier mee aan de gang. Mijn excuses voor het ongemak.
Hi @Peter9999,
Ik heb helaas nog geen daadwerkelijke oplossing voor je. Men heeft achter de schermen wel wat aanpassingen gedaan, maar dit leek niet te helpen. Zodra we meer weten komen we natuurlijk meteen bij je in de lucht.
Hi @Peter9999 - Je situatie is destijds opnieuw onder de aandacht gebracht zie ik, maar ik zie helaas geen concrete update nog aan onze kant. Kun je voor de zekerheid uit- en inloggen om te kijken of er aan jouw kant iets is verbeterd?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.